کد خبر : 1863555 | 18 دی 1401 ساعت 12:34 | 66.8K بازدید | 29 دیدگاه

جدایی ابوبکر بخاطر ثبت نام فوق ستاره پرتغالی

عامل شکست برزیل، قربانی رونالدو در النصر شد

وینسنت ابوبکر مهاجم کامرونی النصر از این تیم جدا می شود تا رونالدو بتواند برای تیم عربستانی به میدان برود.

عامل شکست برزیل، قربانی رونالدو در النصر شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر، مدیران این تیم با چالشی بر سر وارد کردن نام فوق ستاره پرتغالی به فهرست تیم برای حضور در رقابت هایش پیش رو مواجه شدند، چرا که لیست بازیکنان خارجی تیم سعودی پر شده بود و در نتیجه، باید یکی از آنها مجبور به جدایی می شد.

طبق قوانین حاکم بر فوتبال عربستان، هر تیم می تواند نام هشت بازیکن خارجی را در فهرست بازیکنان خود قرار دهد که الزاما باید حداقل یکی از آنها آسیایی باشد. در نتیجه هر باشگاهی می تواند هفت بازیکن با هر ملیتی را به خدمت بگیرد و بازیکن هشتم نیز باید حتما آسیایی باشد.

1789348

النصر نیز تا پیش از جذب رونالدو، از حداکثر بازیکنان خارجی مجاز استفاده کرده بود. داوید اوسپینا کلمبیایی، گیسلین کونان ساحل عاجی، آلوارو گونزالس اسپانیایی، گونزالو مارتینز آرژانتینی، لوئیز گوستاوو و اندرسون تالیسکا برزیلی، وینسنت ابوبکر کامرونی و بالاخره جلال الدین ماشاریپوف ازبکستانی، بازیکنان خارجی النصر در این فصل هستند.

در نهایت و پس از تصمیم مدیران باشگاه و رودی گارسیا سرمربی تیم، آنها اجازه جدایی وینسنت ابوبکر کامرونی را صادر کردند تا بدین ترتیب یک جای خالی در میان بازیکنان خارجی این تیم برای نیم فصل دوم وجود داشته باشد. پس از پیوستن رونالدو به النصر، رسانه های سعودی از ناراحتی این بازیکن بابت جذب فوق ستاره پرتغالی خبر دادند چرا که با حضور CR7، ابوبکر شانس چندانی برای حضور در ترکیب را به دست نمی آورد.

1789349

ابوبکر که در جام جهانی 2022 قطر برای تیم ملی کشورش عملکرد بسیار خوبی داشت و گل پیروزی بخش برابر برزیل را نیز وارد دروازه حریف کرد، از النصر جدا شده و تنها اعلام خبر رسمی آن باقی مانده است. گفته می شود که منچستر یونایتد قصد دارد تا این بازیکن را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها