کد خبر : 1863607 | 18 دی 1401 ساعت 16:41 | 13.3K بازدید | 21 دیدگاه

پیشرفت 9 امتیازی تراکتور نسبت به لیگ بیست‌ویکم

تیم تراکتور در فصل جاری 9 امتیاز بیشتر از پایان نیم فصل لیگ بیست‌ویکم کسب کرده است.

پیشرفت 9 امتیازی تراکتور نسبت به لیگ بیست‌ویکم

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان تبریزی نیم فصل اول را با پیروزی مقابل استقلال به پایان رساندند تا با کسب 22 امتیاز، جایگاه ششم را به خود اختصاص دهند. نکته مهم این است که تی‌تی‌ها 5 رده نسبت به فصل گذشته پیشرفت داشته‌اند که آمار مناسبی محسوب می‌شود.

تراکتور این فصل همچنین توانسته استقلال و پرسپولیس را شکست دهد تا قربان بردیف و پاکو خمس، هر کدام دستاورد خاص خود را برای ارائه به هواداران تبریزی داشته باشند.

1789410
پاکو خمس 4 بازی و قربان بردیف 11 بازی هدایت تراکتور را در نیم فصل اول برعهده داشتند. خمس 7 امتیاز به دست آورد و بردیف 15 امتیاز کسب کرد.

فصل گذشته تیم تحت هدایت فراز کمالوند، فیروز کریمی و زوونیمیر سولدو روی هم 13 امتیاز در پانزده بازی نخست کسب کردند و با 13 گل زده و 18 گل خورده نیم فصل را به پایان رساندند و تنها سه بار طعم پیروزی را چشیدند.

اما این فصل تراکتور شش برد به دست آورده و همین سه پیروزی بیشتر باعث شده تا شاگردان بردیف و خمس با پیشرفت 9 امتیازی نسبت به فصل گذشته، کار را به اتمام برسانند.

1789411
بهترین بازیکن نیم فصل اول تراکتور، ریکاردو آلوز بوده که 8 پاس گل برای تیمش ثبت کرده است.

اگرچه تراکتور با تیم بالاتر خود، مس رفسنجان، هم‌امتیاز است، اما برای رسیدن به جایگاه موردهدف خمس (بالاتر از پنجم) کار بسیار دشواری را پیش رو دارد و باید اختلاف پنج امتیازی با مدعیان، سپاهان، استقلال و گل‌گهر، را جبران کند.

با این حال، همین آمار نیز پیشرفت خوبی را برای تراکتور نشان می‌دهد و شاید با ثبات کادرفنی و تقویت نیروی انسانی در لیست بازیکنان، اوضاع در نیم فصل دوم و لیگ بیست‌وسوم، از این هم بهتر شود.

دیدگاه‌ها