کد خبر : 1863700 | 19 دی 1401 ساعت 09:57 | 19.8K بازدید | 30 دیدگاه

گارسیا: رونالدو اینجا دوباره از فوتبال لذت می‌برد

رودی گارسیا، سرمربی النصر، می‌گوید امیدوار است که کریستیانو رونالدو بتواند در این تیم دوباره از حضور در زمین لذت ببرد.

گارسیا: رونالدو اینجا دوباره از فوتبال لذت می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در چند ماه اخیر با چالش‌های بسیاری روبرو شده و شرایط سختی را در این سال‌های پایانی فوتبالش تجربه کرده است. 
مشکلاتی که او پس از بازگشت به منچستریونایتد تجربه کرده و همچنین حذف از جام جهانی 2022 قطر به همراه تیم ملی پرتغال در حالی که حتی در این تیم هم نیمکت‌نشین شده بود باعث شد که او تجربه متفاوتی را در چند ماه اخیر از سر بگذراند. 
این بازیکن حالا به النصر پیوسته تا بازی در خاورمیانه را نیز تجربه کند و به نظر می‌رسد که محبوبیت او در این کشور و در باشگاه جدیدش شاید کار را برای او آسان‌تر کند. 

1788332

گارسیا در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« تنها چیزی که من برای رونالدو آرزو دارم این است که او بار دیگر از حضور در زمین و فوتبال بازی کردن لذت ببرد و لبخند بزند چون در چند ماه اخیر با چالش‌های بسیاری در منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال روبرو بود. او در زندگی شخصی نیز روزهای آسانی را سپری نکرد. اگر دوباره لذت بازی را تجربه کند، به یکی از اهدافش رسیده است.»
رونالدو به خاطر محرومیت از حضور در میدان که به خاطر برخورد با یکی از هواداران در لیگ برتر انگلیس نصیبش شده بود از دو بازی النصر محروم است و باید برای بر تن کردن پیراهن این تیم کمی صبر کند.

دیدگاه‌ها