کد خبر : 1864023 | 20 دی 1401 ساعت 19:59 | 5.3K بازدید | 3 دیدگاه

آنری تکذیب کرد: سرمربی بلژیک نشده‌ام

با وجود شایعات ساعت‌های اخیر درباره منصوب شدن تیری آنری به سرمربیگری بلژیک او این شایعات را تکذیب کرد.

آنری تکذیب کرد: سرمربی بلژیک نشده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، در ساعت‌های گذشته شایعات زیادی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که مدعی بود تیری آنری به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بلژیک انتخاب شده است.

1790138

بیشتر این شایعات حاکی از این بود که آنری شخصا با فدراسیون فوتبال بلژیک تماس گرفته و خودش را به عنوان گزینه جانشینی روبرتو مارتینز معرفی کرده است. مارتینز که بعد از جام جهانی از سمت خود در بلژیک کناره‌گیری کرد اخیرا به جای روبرتو سانتوس هدایت تیم ملی پرتغال را به عهده گرفت.

آنری سابقه همکاری با روبرتو مارتینز را داشته و دو دوره به عنوان دستیار در کادر فنی او حضور داشته است. شاید به همین خاطر بود که این شایعات مطرح شده بود. آنری بار اول در سال 2016 به کادر فنی مارتینز پیوست ولی دو سال بعد او را ترک کرد تا سرمربی موناکو شود.

1790139

تیری در مصاحبه‌ای با شبکه اسکای شایعات اخیر را تکذیب کرد و گفت:" می‌خواهم این را برای همه روشن کنم که بر خلاف همه شایعات من هرگز با فدراسیون فوتبال بلژیک تماس نگرفته‌ام و خودم را به عنوان گزینه سرمربیگری این تیم پیشنهاد نداده‌ام. معتقدم این خیلی مهم است که مردم واقعیت را بدانند. گزارشها درباره تماس فدراسیون بلژیک با من هم نادرست است".

بلژیک تا پایان ماه مارس فرصت دارد تا در نهایت برای سپردن هدایت تیم ملی این کشور به یک مربی جدید تصمیم‌گیری کند. چرا که از آن زمان بلژیک باید در رقابتهای انتخابی یورو2024 شرکت کند.

دیدگاه‌ها