کد خبر : 1864044 | 20 دی 1401 ساعت 21:25 | 18.6K بازدید | 9 دیدگاه

ناپولی، نقطه شروع مشکلات شخصی آنچلوتی و گتوزو

کارلو آنچلوتی با صحبتهای اخیر خود درباره مشکلات شخصی بین او و گنارو گتوزو خبرساز شد. ولی مشکلاتی که کارلتو به آن اشاره کرد از کجا نشات گرفته است؟

ناپولی، نقطه شروع مشکلات شخصی آنچلوتی و گتوزو

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار رئال مادرید و والنسیا در سوپرجام اسپانیا که فردا در عربستان برگزار می‌شود کارلو آنچلوتی صحبتهایی درباره گنارو گتوزو، سرمربی والنسیا، داشت که فوتبال اسپانیا را غافلگیر کرد.

آنچلوتی در صحبتهای خود اشاره کرد که بین او و گتوزو مشکلاتی شخصی وجود دارد. درحالیکه هواداران فوتبال از خود می‌پرسند ریشه این مشکل شخصی بین کارلتو و گتوزو چیست روزنامه مارکا می‌گوید ریشه این ماجرا به آخرین روزهای سال 2019 برمی‌گردد.

وقتی در کنفرانس مطبوعاتی سرمربی رئال مادرید، خبرنگاران از او درباره گتوزو پرسیدند او گفت:" ما در میلان روزهای خیلی خوبی داشتیم. ما مشکلاتی شخصی داشتیم که نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم. از میلانی که من هدایتش را به عهده داشتم مربیان زیادی بیرون آمده که هر کدام سبک کاری و دانش خودش را دارد. کسانی مثل اینزاگی و نستا و دیگران".

1790184

آنچلوتی در سالهایی که هدایت میلان را به عهده داشت گنارو گتوزو یکی از بازیکنان او بود. گتوزو در آن تیم زیر نظر کارلتو بیش از 400 بازی انجام داد. او در گذشته از آنچلوتی به عنوان چهره‌ای که او را مثل پدرش می‌داند یاد کرده و گفته بود احترام زیادی برای کارلتو قائل است.

گتوزو یکی از بازیکنان سابق آنچلوتی است که حالا به مربی‌گری رو آورده است. از دیگر مربیانی که زمانی زیر نظر او بازی می‌کردند می‌شود به نستا، فیلیپو اینزاگی، شوچنکو، سیدورف، پیرلو اشاره کرد.

*همه چیز از دسامبر 2019 شروع شد
در زمستان 2019 هواداران ناپولی علیه آنچلوتی دست به شورش زدند. تیم زیر نظر کارلتو خوب نتیجه نمی‌گرفت و مالک باشگاه در تصمیمی جنجالی دستور داد همه بازیکنان به مدت چند روز ایزوله و قرنطینه شوند تا به خودشان بیایند. بازیکنان از اجرای این دستور سر باز زدند و جو تیم به شدت به هم ریخت.

1790185

در نهایت آنچلوتی اخراج شد و گتوزو به جای او روی نیمکت ناپولی نشست. ولی روزنامه‌های ایتالیایی فاش کردند که حتی پیش از اخراج کارلتو، گنارو گتوزو با دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه، برای به دست گرفتن پست سرمربی موقت مذاکره کرده و به توافق رسیده بود. جیان‌لوکا دی‌مارتزیو، روزنامه‌نگار ایتالیایی در این باره گفته بود:" دی‌لورنیتس بارها گفت به آنچلوتی اعتماد دارد ولی واقعیت این است که او برنامه دیگری داشت؛ استفاده از گتوزو به جای او. پیش از اخراج کارلتو رئیس باشگاه با گتوزو برای یک دوره هیجده ماهه به توافق رسیده بود".

دیدگاه‌ها