کد خبر : 1864189 | 21 دی 1401 ساعت 16:45 | 5.9K بازدید | 7 دیدگاه

طلسم‌شکنی نفت MIS در جایی غیر از لیگ!

جام حذفی: شلیک تماشایی شنانی به قلب مازیار

نفت مسجدسلیمان ناکامی در لیگ برتر را با کسب پیروزی در جام حذفی جبران کرد.

جام حذفی: شلیک تماشایی شنانی به قلب مازیار

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین چارچوب دیدارهای مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی، تیم‌های ملوان انزلی و نفت مسجدسلیمان که رقابت نزدیکی در لیگ برتر با یکدیگر دارند و هفته گذشته هم به مصاف هم رفته بودند، از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران مقابل هم قرار گرفتند.

نفت مسجدسلیمان که هفته گذشته با یک گل در بازی هفته پایانی لیگ برتر مقابل ملوان انزلی شکست خورده و قعرنشین جدول لیگ برتر مانده بود، امروز انگیزه زیادی برای جبران آن باخت و صعود در جام حذفی داشت و با یک گل زودهنگام در زمین شاگردان مازیار زارع پیش افتاد.

اعلام ضربه ایستگاهی به سود نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۸ موقعیت خوب گلزنی برای این تیم به وجود آورد که ارسال رضا دهقانی از سمت راست محوطه جریمه و ضربه سر پیمان میری به تور دروازه ملوان انزلی چسبید و نتیجه را یک بر صفر کرد.

1790452

شاگردان مازیار زارع که پس از گل خورده به خودشان آمده و عملکرد بهتری نسبت به شروع مسابقه داشتند، پس از حملات پیاپی توانستند در دقیقه ۷۷ روی سانتر صادق بارانی از میانه زمین و ضربه سر سهیل فداکار که با خروج ناموفق گلر نفت مسجدسلیمان همراه بود، به گل تساوی دست پیدا کنند.

نمایش جذاب و سراسر هجومی ملوان و نفت مسجدسلیمان که با موقعیت‌ها و شوت‌های در چارچوب پرتعداد برای هر دو تیم همراه بود، در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در شرایطی که جذابیت بالای بازی دو تیم به وقت‌های اضافه هم کشیده شده بود، یک ضربه ایستگاهی سرنوشت بازی را تغییر داد و کاری کرد تا نفت مسجدسلیمان برای دومین بار با این روش به گل دوم مقابل ملوان انزلی برسد.

1790453

نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۱۰۲ پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه آزاد شد که حسین شنانی، بازیکن سابق ملوان انزلی با یک شوت استثنایی به کنج دروازه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند و شاگردان اشکش را در وقت‌های اضافه اول پیش انداخت.

شاگردان مازیار زارع در نیمه دوم وقت‌های اضافه برای زدن گل تساوی به آب و آتش زدند و تلاش زیادی کردند، اما در دقیقه ۱۲۰ روی یک ضدحمله غافلگیر شدند و آریا برزگر توانست در موقعیت تک به تک با ضربه بغل پای زمینی گل سوم نفت مسجدسلیمان را بزند تا این تیم با کسب پیروزی سه بر یک در انزلی به روند ناکامی‌های خود در لیگ پایان دهد و به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی راه یابد.

1790454

دیدگاه‌ها