کد خبر : 1864304 | 22 دی 1401 ساعت 11:58 | 21.7K بازدید | 1 دیدگاه

سکوت داود فنایی شکست اما نه برای پرسپولیس!

گلر و مربی گلر با سابقه و نام آشنای پیشین پرسپولیس و دستیار ساکت الهامی در هوادار برای نخستین بار پس از جدایی از جمع سرخپوشان با خبرنگار ورزش سه گفت و گو کرد.

سکوت داود فنایی شکست اما نه برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های سابق پرسپولیس که در این فصل به هوادار پیوسته پس از مدت‌ها به صحبت پرداخت اما سکوت او در مورد ماجراهای پرسپولیس و جدایی‌اش از این تیم ادامه دارد.

فنایی  ابتدا و در ارتباط با چرایی سکوت بلند مدت خود گفت: واقعیت آن است که در فصل جاری و به دلیل رفاقت دیرینه با ساکت الهامی بدون شناخت قبلی به مجموعه هوادار آمدم و همان طور که خودتان می‌دانید سرمربی ما متفاوت ترین دوران سرمربی‌گری خود را در آرامش تجربه می کند و برای بنده نیز همین فضا در یک مجموعه بی حاشیه به طور طبیعی ایجاد شده است.

مربی گلرهای هوادار در ادامه و در مورد صحبت‌های ساکت الهامی که وی را بهترین مربی دروازه‌بان‌های فوتبال ایران معرفی کرده است اضافه کرد: لطف ایشان است و درک و شناخت مشترک میان بنده و ایشان خوشبختانه سبب شده است همکاری دوستانه و صمیمانه‌ای میان همه همکاران پرتلاش و با دانش مان در کادر فنی برقرار باشد.

1790736

ملی پوش پیشین و با سابقه فوتبال ایران در ادامه و در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در ارتباط با ثبت هفت کلین شیت از سوی گلرهایش و معرفی یک دروازه بان جوان و ناشناخته دیگر افزود: خیلی به رکوردها اهمیت نمی‌دهم اما در فضایی که ساکت الهامی و مدیران باشگاه در بهره‌گیری از جوان ترها ایجاد کرده‌اند، برای من که در گذشته چنین تجربه‌ای را در کارنامه داشته‌ام کار را آسان تر می‌کند و امروز هوادار دو گلر با تجربه و یک گلر جوان دارد که هر یک از شانس برابری برای به میدان رفتن در هر دیدار برخوردارند. مهرداد طهماسبی، میلاد فراهانی و محمدرضا خالدآبادی، هر سه گلر ما در آمادگی کامل قرار دارند.

داود فنایی در پایان گفت :در هوادار همه و همه از پشتیبانی، پزشکی، اجرایی، اداری، حقوقی، رسانه، سرپرست، مدیریت، کادر فنی و تمامی بازیکنان صد در صد توان خود را برای بهتر شدن به کار می‌گیرند و همین که همه با هر میزان بودجه و بضاعتی صادقانه تلاش می‌کنند برای من بسیار ارزشمند است.

دیدگاه‌ها