کد خبر : 1864442 | 23 دی 1401 ساعت 11:22 | 24.4K بازدید | 12 دیدگاه

عملکرد کورتووا و مارک دیوانه‌کننده است

پدری: تراشتگن برای این جایزه شایسته‌تر از من بود

پدری در پایان بازی با بتیس عنوان بهترین بازیکن زمین را حق تراشتگن دانست که دو پنالتی حریف را مهار کرد.

پدری: تراشتگن برای این جایزه شایسته‌تر از من بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از تساوی دو بر دو مقابل بتیس در وقت‌های قانونی و اضافه، این تیم را در ضربات پنالتی شکست داد. ستاره ضربات پنالتی، تراشتگن بود که با مهار دو ضربه پنالتی، زمینه‌ساز پیروزی تیمش شد. پدری که به خاطر عملکرد خوبش در پایان بازی جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد، عقیده دارد که این جایزه حق تراشگتن بود.

هافبک جوان آبی‌اناری‌ها بعد از غلبه بر بتیس و دریافت جایزه MVP گفت: «مارک خیلی بیشتر از من لیاقت این جایزه را داشت. به لطف سیوهای او ما به فینال صعود کردیم.»

او افزود: «کاری که مارک و کورتووا انجام می‌دهند دیوانه‌کننده است. آنها در سطح بسیار بالایی هستند و دروازه‌بانان کمی در جهان وجود دارند که در چنین سطحی باشند.»

1791027

هافبک جوان بارسا در مورد رویایی با رئال مادرید در فینال سوپرجام گفت: «ما برای قهرمانی به میدان می‌رویم و همه برای این هدف تلاش خواهیم کرد. باید همه سعی خود را برای بردن جام به خانه به کار بگیریم. امیدوارم که این اولین جام ما با هدایت ژاوی باشد.»

پدری در مورد گره خوردن بازی و کشیدن کار به ضربات پنالتی تاکید کرد: «ما عقب نمی‌کشیم و بعد از زدن گل، به دنبال گل‌های دوم و سوم و... هستیم. اگر توپ را به تیمی مثل بتیس بسپارید، کار برای شما خیلی سخت خواهد شد.»

او در پایان یک بار دیگر در خصوص فینال یکشنبه صحبت کرد و افزود: «ما می‌خواهیم رئال مادرید را شکست دهیم. آخرین ال‌کلاسیکو را مرور کرده‌ایم و می‌دانیم که رئال همیشه تیم خوبی است و برای بردن بازی می‌کند. باید یک بازی بی‌نقص و عالی مقابل این تیم انجام دهیم.»

دیدگاه‌ها