کد خبر : 1864454 | 23 دی 1401 ساعت 12:14 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

می‌دانم کاری نمی‌توان کرد و باید با قضیه کنار آمد

بلینگام: اتفاقات جام جهانی هنوز آزارم می دهد

جود بلینگام اعتراف کرد که حذف انگلیس از جام جهانی هنوز او را آزار می‌دهد.

بلینگام: اتفاقات جام جهانی هنوز آزارم می دهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس با قبول شکست مقابل فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی، وداع زودهنگامی از جام جهانی قطر داشت. جود بلینگام یکی از ستاره‌هایی بود هواداران انگلیسی امید زیادی به درخشش او داشتند. این بازیکن در طول جام جهانی یک گل زد و یک پاس گل داد و حالا اعتراف می‌کند که شکست در قطر هنوز ذهن او را آزار می‌دهد؛ همان‌طور که در تمرینات اخیر دورتموند نیز چنین چیزی را نشان داده است.

در به سایت رسمی باشگاه دورتموند در مورد شرایط روحی خود پس از جام جهانی گفت: "صادقانه بگویم، فکر می‌کنم شما خیلی سریع با این موضوع کنار می‌آیید. اما من هنوز هم گاهی به شکست در جام جهانی فکر می‌کنم."

او با اشاره به اینکه هنوز نتوانسته با اتفاقات جام جهانی کنار بیاید افزود: "برای مثال در یکی از تمرینات اخیر بود که وقتی می‌خواستم شوت بزنم یک لحظه این فکر به سراغم آمد که این دقیقا شبیه موقعیتی بود که در بازی با فرانسه داشتم و اگر کمی شوتم را به سمت چپ می‌زدم آیا در نتیجه کار تغییری ایجاد می‌شد؟"

1791043

ملی‌پوش انگلیسی دورتموند با اشاره به نقشی که در دو پنالتی تیمش در بازی با فرانسه داشت گفت: "من در پنالتی اول نقش داشتم و پاسی که به ساکا فرستادم با خطا روی او همراه شد. روی پنالتی دوم هم که از دست دادیم، یک پاس پشت مدافعان برای مونت ارسال کردم. یک چنین چیزهایی ذهن من را درگیر خود می‌کند و آزارم می‌دهد. البته خواه ناخواه باید با این جور چیزها کنار بیایید چون نمی‌توانید آنها را تغییر دهید.»

بلینگام بعد از پایان بازی‌های جام جهانی 2022 برای پشت سر گذاشتن تعطیلات راهی اسپانیا شد و همان جا بود که به شایعات انتقالش به رئال مادرید دامن زد. البته مهاجم انگلیسی تاکید کرده که تمرکز فعلی خود را روی موفقیت دورتموند معطوف کرده است؛ جایی که آنها در مکان ششم بوندس لیگا حضور دارند و برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ تلاش می‌کند.

دیدگاه‌ها