کد خبر : 1864638 | 24 دی 1401 ساعت 14:04 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

برای بیرون کشیدن نفت MIS از بحران؛

احتمال بازگشت رضا عنایتی به دایره لیگ برتر

با وجود اینکه هنوز فرصت مناسبی به ابراهیم اشکش داده نشده، اما اخبار جدایی احتمالی این مربی پیش از آغاز نیم فصل شکل گرفته است.

احتمال بازگشت رضا عنایتی به دایره لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه" پس از استعفای رضا مهاجری از هدایت نفت مسجد سلیمان، ابراهیم اشکش همراه با حامی مالی جدید خوزستانی‌ها از استقلال ملاثانی راهی زادگاه خود شد، اما در سه دیدار انتهایی نیم فصل اول که به ترتیب مقابل سپاهان در اصفهان، آلومینیوم در مسجد سلیمان و درنهایت ملوان در انزلی برگزار شد، نتوانست امتیازی کسب کند.

اتفاق مهم دیگر طی همین مدت کنار گذاشتن چند مهره سرشناس تیم توسط ابراهیم اشکش بود و این مربی قول داده با تقویت تیمش در نیم فصل، نفت مسجد سلیمان را با اقتدار در لیگ برتر حفظ خواهد کرد.

با این حال اخباری که این روزها پیرامون باشگاه نفت مسجد سلیمان وجود دارد، فرضیه دیگری را تقویت می‌کند که جدایی زودهنگام سرمربی جدید تیم است.

در همین راستا گفته می‌شود مذاکرات مدیران مسجدسلیمان با رضا عنایتی که فصل گذشته نتایج خوبی در هوادار کسب کرد ولی امسال تیمی نداشته،به سرانجام رسیده و این احتمال وجود دارد که این بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال خیلی زود جای ابراهیم اشکش را بگیرد.

دیدگاه‌ها