کد خبر : 1864656 | 24 دی 1401 ساعت 14:25 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

آغوش گرم ساپینتو به اندازه همه استقلال جا داشت

در پایان دیدار استقلال و تراکتور، ریکاردو ساپینتو خوشحال ترین فرد حاضر در استادیوم آزادی بود.

آغوش گرم ساپینتو به اندازه همه استقلال جا داشت

به گزارش "ورزش سه"، تساوی مقابل مس رفسنجان و شکست برابر تراکتور، باعث افزایش فاصله استقلال و پرسپولیس به پنج امتیاز شد. همین مسئله، فشارها و انتقادات از ساپینتو را افزایش داد و حتی شایعاتی درخصوص اولتیماتوم از سوی مدیران به سرمربی پرتغالی شنیده می شد.

البته برخی رسانه ها حتی پا را فراتر گذاشته و گزینه هایی برای جانشینی ساپینتو انتخاب کرده بودند. با وجود تمامی این حواشی، اما تمام تمرکز سرمربی پرجنب و جوش و پرحرارت آبی ها، بر روی موفقیت استقلال در دیدار حساس جام حذفی مقابل تراکتور بود تا اوضاع بحرانی تر نشود.

1791398

ساپینتو که تیمش توانست با استفاده از دو ضربه پنالتی به بازی برگردد و از شکست یک بر صفر و حذف از دور مسابقات یک پیروزی شیرین بسازد، در پایان بازی سر از پا نمی شناخت و خوشحال ترین فرد حاضر در استادیوم آزادی بود.

شور و شعف سرمربی پرتغالی را آنجا می شد دید که او در پایان بازی، تلاش می کرد که خوشحالی اش را به شاگردانش انتقال دهد و آنها را در آغوش می گرفت. از کوین یامگایی که مقابل اخباری بریس کرد و ضربات پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تا زواری که برای نخستین بار وارد زمین مسابقه شد و قابل قبول ظاهر شد.

1791399

البته شاید در این میان، جای یک نفر نیز خالی بود. علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل آبی پوشان که اخباری درباره اختلافات میان او و ساپینتو منتشر شده، در پایان این بازی یک پست اینستاگرامی را منتشر کرد ولی شاید اگر او نیز در ورزشگاه آزادی حاضر می شد، در آغوش گرم ساپینتو جای می گرفت.

1791400

دیدگاه‌ها