کد خبر : 1864702 | 24 دی 1401 ساعت 17:19 | 9.5K بازدید | 11 دیدگاه

رشفورد بوی گل می‌دهد: امید یونایتد به مهاجم انگلیسی

مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، در نیمه اول دیدار این تیم مقابل سیتی، دو موقعیت عالی گلزنی به دست آورد که خطرناک‌ترین موقعیت‌های ایجادشده در این نیمه بود.

رشفورد بوی گل می‌دهد: امید یونایتد به مهاجم انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دربی شهر منچستر که از دقایقی پیش به میزبانی یونایتد در اولدترافورد آغاز شده است، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دو تیم شهر منچستر در این نیمه تا حد زیادی مسابقه‌ای پایاپای را به نمایش گذاشتند؛ ولی خطرناک‌ترین موقعیت‌ها در نیمه اول توسط منچستریونایتد روی دروازه سیتی ایجاد شد. دو موقعیتی که مارکوس رشفورد می‌توانست برای یونایتد به گل تبدیل کند؛ ولی یک بار دروازه‌بان سیتی و یک بار هم مدافع این تیم مانع از گلزنی رشفورد شدند.

در دقیقه 34 شاهد مهم‌ترین موقعیت گلزنی نیمه اول بودیم که با اشتباه عجیب و غریب ادرسون، سنگربان سیتی، در اختیار یونایتد گذاشته شد. دی‌بروینه توپ را از دست داد و برونو فرناندز این توپ را به رشفورد رساند. در این لحظه بود که اولدترافورد با تماشای واکنش عجیب ادرسون مات و مبهوت شد. دروازه‌بان برزیلی سیتی درحالیکه رشفورد پا به توپ وارد محوطه جریمه تیمش شد، از دروازه‌اش بیرون آمد و فاصله‌ای بسیار زیاد را دوید. درحالیکه دروازه سیتی حالا خالی بود رشفورد توپ را به سمت گل شلیک کرد؛ اما آکانجی، مدافع سیتی، خودش را به توپ رساند تا دروازه این تیم را با دفع‌کردن شوت رشفورد از روی خط دروازه نجات بدهد.

1791470
1791471

سه دقیقه بعد رشفورد دومین موقعیت طلایی این نیمه را به دست آورد اما این بار ادرسون اشتباه اول خود را جبران کرد و با یک مهار استثنایی مانع باز شدن دروازه‌اش شد. فرد و اریکسن با چند پاس تک‌ضرب و سریع شروع‌کننده حمله یونایتد بودند. اریکسن توپ را به پشت سر رودری ارسال کرد و به رشفورد رساند. ستاره انگلیسی به سمت دروازه سیتیزن‌ها تاخت؛ اما ادرسون این بار با زمان‌بندی درست به استقبال او آمد و موفق شد شوت او را با سینه‌اش دفع کند. این مهار شجاعانه اریکسون احتمالا باعث بخشیده‌شدن اشتباه چند دقیقه قبل او خواهد شد.

1791472
1791473

دیدگاه‌ها