کد خبر : 1864762 | 25 دی 1401 ساعت 01:23 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

طیبی نبود، اولادقباد لحظه آخر گل زد

پالما با گلزنی ملی‌پوش ایرانی خود به پیروزی مقابل مانزانارس رسید.

طیبی نبود، اولادقباد لحظه آخر گل زد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی هفته شانزدهم لیگا ناسیونال اسپانیا، تیم فوتسال پالما که مسلم اولادقباد را مثل دیدارهای اخیرش در اختیار داشت و حسین طیبی را به دلیل سفر به ایران در فهرست نفرات خود نمی‌دید، از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب مقابل تیم قعرنشین مانزانارس قرار گرفت.

تیم فوتسال پالما که در ۱۱ مسابقه رسمی اخیرش در لیگا ناسیونال اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا هیچ شکستی نداشته و دو مساوی و ۹ پیروزی به دست آورده بود، در دیدار مقابل مانزانارس نیز که یکی از ملی‌پوشان ایرانی خود را دراختیار نداشت، همین روند عالی را تداوم بخشید و به برتری پُر گل دست یافت.

پالما که آخرین بازی خود را سه هفته قبل مقابل کارتاگنا برگزاری کرده و با گلزنی حسین طیبی به پیروزی رسیده بود، در نخستین مسابقه سال ۲۰۲۳ هم توانست در شب گلزنی یکی دیگر از فوتسالیست‌های ایرانی خود سه امتیاز دیدار با مانزانارس را کسب کند.

یاران طیبی و اولادقباد در دیدار خانگی مقابل مانزانارس به پیروزی ۵ بر یک رسیدند و ۳۶ امتیازی شدند تا در فاصله چهار امتیازی بارسلونا صدرنشین بمانند و رده دوم جدول لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا را حفظ کنند.

مسلم اولادقباد در غیاب هموطن خود توانست آخرین گل پالما مقابل مانزانارس را در ثانیه‌های پایانی به ثمر رساند و تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۵ افزایش دهد و پشت سر حسین طیبی ۶ گله قرار بگیرد.

1791652

دیدگاه‌ها