کد خبر : 1864779 | 25 دی 1401 ساعت 09:28 | 14.7K بازدید | 8 دیدگاه

برانکو - تیم ملی عمان با هم می مانیم

فدراسیون فوتبال عمان بار دیگر به ادامه با برانکو ایوانکوویچ تا پایان مدت زمان قرارداد تاکید کرد.

برانکو - تیم ملی عمان با هم می مانیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عمان که پیش از جام جهانی نمایش شایسته ای در بازی دوستانه در برابر آلمان داشت و مورد تحسین قرار گرفت، این‌روزها در جام خلیج فارس نیز پیروزی های خوبی به دست آورده است که یکی از آنها شکست عربستان است. تیمی که در جام جهانی 2022 دوحه در بازی نخست موفق به شکست تیم قهرمان یعنی آرژانتین شد. با این حال سبک بازی تیم ملی فوتبال عمان در این بازی ها با نقدهایی مواجه شود و اینطور عنوان شد برانکو به دلیل پیشنهادات خوبی که دریافت کرده است، به دنبال جدایی از این تیم است. 

فدراسیون فوتبال عمان با رد این شایعات یک بار دیگر تاکید کرد که فدراسیون فوتبال عمان و برانکو ایوانکوویچ به قراردادی که بسته شده متعهد هستند و قرار نیست این قرارداد پیش از اتمام از سوی یکی از طرفین فسخ شود. سالم الوهیبی، رئیس فدراسیون فوتبال عمان در مصاحبه تلویزیونی درباره آینده برانکو ایوانکوویچ این طور گفت: برانکو تا پایان قراردادش با تیم ملی عمان خواهد ماند. ما به توانایی این مربی کروات ایمان داریم و او هم به قراردادش متعهد است.

گفته می شود برانکو ایوانکوویچ از تیم ملی فوتبال ایران هم پیشنهاد دریافت کرده است. این خبری است که در فضای مجازی و رسانه ای وجود دارد اما به طور رسمی نه فدراسیون فوتبال ایران بدان اشاره کرده است و نه برانکو. تیم ملی فوتبال عمان با توجه به برتری در برابر عربستان این شانس را دارد که قهرمانی در جام خلیج فارس را تجربه کند و از سویی با توجه به افزایش سهمیه قاره ها در جام جهانی بعدی این بخت را پیدا می کند که سهمیه حضور در این مسابقات را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها