کد خبر : 1864847 | 25 دی 1401 ساعت 14:55 | 37.7K بازدید | 10 دیدگاه

او منظور بدی نداشت و واقعیت را گفت

حالا درک می‌کنم چرا مورینیو آن حرف را به من زد

نوری شاهین دوران خوبی در رئال نداشت. روز جدایی از رئال، ژوزه مورینیو به او گفت که در حد و اندازه های رئال نبود که باعث ناراحتی او شده بود.

حالا درک می‌کنم چرا مورینیو آن حرف را به من زد

به گزارش "ورزش سه"، نوری شاهین، ستاره ترکیه ای سابق فوتبال، خیلی زود از فوتبال بازنشسته شد و حالا به عنوان مربی آنتالیا اسپور فعالیت می کند. اوج درخشش او در دورتموند بود تا جایی که سال 2011 به عنوان یک ستاره بزرگ راهی رئال مادرید شد که هدایتش در آن مقطع بر عهده ژوزه مورینیو بود. شاهین اما نتوانست در رئال ارزش هایش را نشان دهد و یک سال بعد قرضی به لیورپول رفت. در فصل 14-2013 او قرضی به دورتموند برگشت و در تابستان 2014 قراردادش با باشگاه آلمانی دائمی شد. یک مصدومیت شدید نقش اصلی را در عدم موفقیت او در رئال داشت. شاهین 10 بازی رسمی برای رئال انجام داد و یک گل نیز به ثمر رساند.

1654473

او در مصاحبه با توتومرکاتو و در مورد دوران حضورش در رئال گفت:«از لحاظ توانایی‌های فردی مطمئن بودم که قادر به درخشش در رئال خواهم بود ولی صرف اینکه بازیکن خوب و باکیفیتی هستید برای بازی در رئال کفایت نمی کند و باید از لحاظ ذهنی نیز آماده باشید. وقتی مصدوم شدم و بعد از ریکاوری، دیگر نتوانستم با فشارها کنار بیایم. خوب تمرین می کردم و کنار من بهترین های دنیا حضور داشتند ولی نیاز بود صبور باشم و فشارها را مدیریت کنم اما تسلیم شدم. همه به من می گفتند در رئال هستی پس خوشحال باش ولی شاد نبودم.»

شاهین ادامه داد:«روزی که از رئال جدا شدم مورینیو به من صادقانه و صریح، حرفی زد که آن موقع ناراحت شدم. این خصوصیت خوب مورینیو است که همیشه صادقانه حرف می زند. او گفت اگر بازیکن خوبی باشی، خوب هستی، اگر نیستی، یعنی نیستی. مورینیو در واقع به من گفت که کیفیت لازم برای بازی در رئال را نداشتم. جوان بودم و از خودم پرسیدم چرا او با من اینطور حرف زد ولی الان که خودم مربی هستم، به خوبی مورینیو را درک می کنم. او هیچ منظور بدی نداشت و واقعیت را به من گفته بود.»

دیدگاه‌ها