کد خبر : 1864876 | 25 دی 1401 ساعت 17:02 | 19.4K بازدید | 3 دیدگاه

بنی‌تمیم: تصمیمات آن‌ها ضررآفرین است

انتقاد تند از نفتی‌ها: باعث از هم پاشیدن تیم‌ها هستید

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان انتقاداتی را نسبت به دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان وارد کرد.

انتقاد تند از نفتی‌ها: باعث از هم پاشیدن تیم‌ها هستید

به گزارش “ورزش سه” حمید بنی‌تمیم، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان درباره وضعیت نامناسب دو تیم نفتی استان در لیگ برتر، گفت: من به شدت نسبت به عملکرد هیئت مدیره این دو باشگاه نقد دارم و به نظر من تصمیماتی درخور وضعیت فوتبال استان و کشور نگرفته‌اند. اینکه باشگاه نفت آبادان با بازیکنی قرارداد می‌بندد و نسبت به نوع قرارداد بی‌اطلاع است و بعد ضرر چندین میلیاردی به باشگاه تحمیل می‌شود، اتفاق خوبی نیست.

وی در ادامه گفت: شرایط درباره وضعیت باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز به همین صورت است. مسئولان این باشگاه، سرمربی تیم استقلال ملاثانی را که موفق عمل کرده است برای دو-سه بازی جایگزین سرمربی سابق خود می‌کنند و ضمن اینکه به اعتقادم باعث از هم پاشیده شدن استقلال ملاثانی شدند، خبر می‌رسد که دیگر نمی‌خواهند با اشکش همکاری کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به اعتقاد من این دو باشگاه در تصمیم‌گیری‌هایشان باید از پیشکسوتان و افراد متخصص استفاده کنند؛ زیرا در عمل نشان می‌دهند در تصمیماتشان تخصصی کار نمی‌کنند. امیدوارم این دو باشگاه جسارت من را ببخشند و حرف‌های من از روی دلسوزی است و قطعا توقع مردم از من این است که به مشکلات این دو باشگاه رسیدگی کنم. توقع من این است که حتما از متخصصان فوتبال استفاده کنند تا به این صورت به ورزش استان و فوتبال آسیب وارد نکنند.

دیدگاه‌ها