کد خبر : 1864917 | 25 دی 1401 ساعت 20:53 | 19.3K بازدید | 3 دیدگاه

پیام حیدری بعد از مصدومیت سوت می‌زند

بازگشت داور باتجربه به لیگ برتر با یک هدف خاص

پیام حیدری در بازی فردای آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان پنجمین قضاوت خود را در فصل جاری لیگ برتر انجام خواهد داد.

بازگشت داور باتجربه به لیگ برتر با یک هدف خاص

به گزارش "ورزش سه"، پیام حیدری یکی از داوران باتجربه فوتبال ایران محسوب می‌شود که با شرایط سنی خود می‌تواند چند سال دیگر در این عرصه فعالیت کند. او که یک ماه دیگر تولد 36 سالگی خود را جشن می‌گیرد در فصل جاری لیگ برتر دچار بدشانسی‌ای شد که چند هفته از قضاوت دور ماند.

حیدری تا هفته نهم لیگ برتر قضاوت چند بازی را انجام داد اما بعد از سوت زدن دیدار ذوب‌آهن و استقلال در اصفهان در مسیر برگشت به تهران دچار مصدومیت شد و اجبارا تن به عمل جراحی داد. این مصدومیت باعث دوری حدودا 40 روزه حیدری از قضاوت مسابقات فوتبال شد.

با این حال برادر کوچکتر بیژن حیدری با بهبودی نسبی به دنیای قضاوت برگشته است. او از سوی کمیته داوران برای سوت زدن در مسابقه معوقه آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان انتخاب شده تا برای پنجمین بار در فصل جاری قضاوت کند.

حیدری حالا به جمع داورانی پیوسته که 5 بار در فصل جاری ابلاغ قضاوت گرفتند. او که اگر مصدومیت برایش پیش نمی‌آمد، شاید در بازی های بیشتری سوت می‌زد، حالا برای رسیدن به امیر عرب براقی و امیر سامان سلطانی، موعود بنیادی‌فر و  وحید کاظمی در جدول تعداد قضاوت های لیگ برتر تلاش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها