کد خبر : 1864933 | 26 دی 1401 ساعت 00:28 | 11.2K بازدید | 24 دیدگاه

با پیروزی به یادماندنی در سوپرکلاسیکو

طلسم شکست، ژاوی با بارسلونا جام گرفت

ژاوی هرناندز امشب موفق شد اولین جام خود به عنوان مربی بارسا را کسب کند و این کار را به بهترین شکل و با پیروزی مقابل رئال انجام داد.

طلسم شکست، ژاوی با بارسلونا جام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا موفق شد با پیروزی پرگل برابر رئال فاتح سوپرجام اسپانیا شود. آبی اناری ها که در نیمه نهایی به زحمت در ضربات پنالتی توانسته بودند بتیس را شکست دهند، امشب بر خلاف تصورات کار دشواری برای پیروزی بر رقیب دیرینه نداشتند و 3-1 پیروز شدند. 

1791986

گاوی، روبرت لواندوفسکی و پدری موفق شدند گل های بارسا را به ثمر برسانند و رئال در بیشتر دقایق حرفی برای گفتن نداشت. این چهاردهمین سوپرجام تاریخ بارسلونا بود و اولین جامی که ژاوی به عنوان مربی بارسلونا کسب کرد.

1792001

کاپیتان افسانه ای بارسا که به عنوان بازیکن هرچه جام بود گرفت، امشب به عنوان مربی برای بارسا جام کسب کرد. او در فصل گذشته جانشین رونالد کومان شد و یک بارسای بحران زده را تحویل گرفت. ژاوی ابتدا با بارسا از دور گروهی لیگ قهرمانان کنار رفت. سپس در سوپرجام اسپانیا و در نیمه نهایی به رئال باخت و یک جام دیگر از دست رفت. بارسای ژاوی از کوپا دل ری هم با شکست مقابل بیلبائو کنار رفت. سپس نوبت به حذف بارسا از لیگ اروپا با شکست از فرانکفورت رسید. بارسا لالیگا را هم با اختلاف امتیاز زیاد نسبت به رئال از دست داد تا فصل بدون جام برای این تیم تمام شود. 

1791989

سوپرجام اسپانیا اولین جام فصل جاری برای بارسلونا بود و می توانست پایان انتظارها برای ژاوی باشد و همینطور هم شد. بارسا به این قهرمانی نیاز داشت تا مهر تاییدی روی پروژه ای باشد که ژاوی شروع کرده بود و حالا ژاوی اولین جام خود را به عنوان مربی بارسا کسب کرده است. بارسا در لالیگا صدرنشین است و در کوپا دل ری و لیگ اروپا نیز شانس قهرمانی دارد. ژاوی امسال جام های دیگر را هم می گیرد؟

دیدگاه‌ها