کد خبر : 1864976 | 26 دی 1401 ساعت 09:38 | 37.8K بازدید | 14 دیدگاه

برای مهار خشم ژاکا: آرتتا سرعتش را به رخ کشید

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تمام تلاشش را برای جلوگیری از درگیری گرانیت ژاکا با هواداران تاتنهام به کار گرفت.

برای مهار خشم ژاکا: آرتتا سرعتش را به رخ کشید

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر انگلیس در دربی شمال لندن برابر تاتنهام به میدان رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
گل اول توپچی‌ها در این بازی روی اشتباه هوگو لوریس به ثمر رسید و پس از آن مارتین اودگارد بود که موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند و خیال آن ها از بابت کسب سه امتیاز را راحت کند. 
این پیروزی باعث شد که آرسنال با اختلاف هشت امتیاز نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد و آماده رویارویی با منچستریونایتد در ورزشگاه امارات باشد. 
با این حال، دربی شمال لندن همیشه از حساسیت‌های خاصی برخوردار بوده و شب گذشته نیز بازیکنان دو تیم پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی با یکدیگر درگیر شدند. هواداران تاتنهام نیز که از این شکست عصبانی بودند این خشم را بر سر آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، خالی کردند. هرچند اولکساندر زینچنکو سریعا او را از این مهلکه دور کرد. 

1792095

اما ژاکا که به عصبانیت زودهنگامش معروف است و از زمان پیوستن به آرسنال تا به حال پنج کارت قرمز دریافت کرده به سمت بازیکنان تاتنهام و هواداران این تیم دوید و این آرتتا بود که از سرعتی که از روزهای حضورش در خط میانی این تیم به یادگار داشت را به کار گرفت و خودش را به او رساند تا مانع از درگیری کاپیتان تیمش با بازیکنان یا هواداران حریف شود. 
این اقدام آرتتا با واکنش بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود و بسیاری معتقد بودند که او مانند یک پدر با ژاکا رفتار کرد و باعث شد که عصبانیت این بازیکن کار را برای تیمش دشوار نکند.  

دیدگاه‌ها