کد خبر : 1865004 | 26 دی 1401 ساعت 11:15 | 35.3K بازدید | 8 دیدگاه

همبازی رونالدو آماده رویارویی با استقلال!

مانوئل فرناندز با پشت سر گذاشتن مصدومیت در مصاف با استقلال به نظر می‌رسد سرانجام فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

همبازی رونالدو آماده رویارویی با استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، در اولین دیدار رفت لیگ بیست و دوم سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال رفت و با ارائه یک بازی هوشمندانه در روزی که مالکیت توپ به شاگردان ساپینتو داده شده بود، با دو گل برنده مسابقه شد.

محمدرضا حسینی، آریا یوسفی، نیلسون جونیور، میلاد زکی پور و درنهایت مانوئل فرناندز در نیمه دوم 5 تعویض مورایس بودند که در این بین هافبک سرشناس پرتغالی برای آشنا شدن با جو فوتبال ایران در وقت‌های اضافی فرصت بازی پیدا کرد. کادر فنی سپاهان در 4 مسابقه بعدی از این بازیکن در ترکیب فیکس استفاده کرد.

یکی از ابهامات استقلالی‌ها پیش از مصاف با سپاهان عدم اطلاع دقیق از شرایط مانوئل فرناندز است؛ بازیکنی که طی هفته‌های اخیر توانسته به مرز آمادگی برسد ولی همچنان فرصت بازی پیدا نکرده است، ولی اینکه این تصمیم در شروع دوباره مسابقات نیز مدنظر مورایس و دستیارانش قرار داشته باشد، قابل پیش بینی نیست.

1792115

در بازی های اخیر لیگ برتر محمد کریمی و امید نورافکن دو هافبک هجومی تیم بوده‌اند و در صورتی که مورایس بخواهد از ابتدا مانوئل را به زمین بفرستد باید یکی از میان دو بازیکنی که نام بردیم را از ترکیب اصلی خارج کند؛ تصمیمی که در صورت اتخاذ تغییرات زیادی را می‌تواند در بخش میانی سپاهان ایجاد کند. اما فارغ از هر چیزی مهم‌ترین اتفاق در میانه میدان سپاهان بازگشت فرناندز است و باید دید این بازیکن چه زمانی فرصت حضور دوباره در لیگ برتر را به دست می‌آورد.

دیدگاه‌ها