کد خبر : 1865062 | 26 دی 1401 ساعت 15:45 | 5.1K بازدید | 2 دیدگاه

رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته شد

رئیس انجمن والیبال نشسته گفت: تا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، هادی رضایی به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی والیبال نشسته مردان را برعهده خواهد گرفت.

رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی کشفیا درباره وضعیت کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته مردان و زمان برگزاری اردوی تیم ملی، اظهار کرد: طی نشستی که با اسبقیان، رییس فدراسیون جانبازان و معلولین داشتیم، قرار بر این شد تا زمان برگزاری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، هدایت تیم ملی را هادی رضایی برعهده بگیرد.

وی گفت: به منظور انتخاب نفرات اصلی تیم ملی نیز جهت تشکیل اردو از یکم تا ۱۰ بهمن، ۳۶ ورزشکار والیبال نشسته در تمام رده‌های سنی در دو گروه به رقابت خواهند پرداخت که در پایان نفرات برتر با صلاح‌دید کادر فنی شناسایی می‌شوند و کسانی که شایستگی حضور در تیم ملی را داشته باشند به اولین اردوی آماده‌سازی بازی‌های پاراآسیایی دعوت خواهند شد.

کشفیا در پایان درباره برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای تیم ملی والیبال نشسته گفت: سال آینده دو رویداد مهم مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین را پیش رو داریم که تلاش بر این است که با سرمربی‌گری هادی رضایی بهترین نفرات را برای این دو رویداد مهم آماده کنیم.
 

دیدگاه‌ها