کد خبر : 1865099 | 26 دی 1401 ساعت 18:13 | 23.2K بازدید | 3 دیدگاه

حتی خداحافظی‌اش هم برای کمک به تیم بود؛

رحمتی برای میثم مجیدی سنگ تمام گذاشت

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بخش ابتدایی صحبت‌هایش در نشست خبری را به خداحافظی کاپیتان تیمش اختصاص داد.

رحمتی برای میثم مجیدی سنگ تمام گذاشت

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه تیم فوتبال گل‌گهر با کسب یک امتیاز از سرمای اراک توانست به رتبه دوم جدول رده‌بندی صعود کند و جای سپاهان را بگیرد، اما مهم‌ترین اتفاق این مسابقه در دقیقه 20 رخ داد که میثم مجیدی بازیکن بومی اراکی‌ها پس از بیست سال حضور در فوتبال حرفه‌ای برای همیشه از مستطیل سبز خداحافظی کرد.
پیش از این مسابقه باشگاه آلومینیوم که از خداحافظی کاپیتان و شماره 20 خود مطلع بود، تمهیدانی برای این خداحافظی اندیشیده بود و کانون هواداران باشگاه نیز با نصب بنری بزرگ روی سکوهای خالی از تماشاگر ورزشگاه امام خمینی از بازیکن وفادار تیم خود تشکر کرده بود.
پس از تونلی که برای مجیدی پس از تعویض توسط بازیکنان گل گهر و آلومینیوم زده شد و سپس بین نیمه هم از او تجلیل شد، کنفرانس خبری مسابقه نیز تحت تاثیر این خداحافظی قرار گرفت.
مهدی رحمتی سرمربی سبزپوشان اراکی که با کاپیتانی میثم مجیدی توانست پس از دو دهه به لیگ برتر برسد، در کنفرانس خبری، پیش از اینکه درباره جریان فنی و شرایط آلومینیوم در پنجره زمستانی صحبت کند، به اتفاق مهم بازی پرداخت و در شرایطی که کاپیتان تیمش هم همراه او به نشست رفته بود گفت: «قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، می‌خواهم درباره میثم عزیز صحبت کنم. بازیکن خوب، شایسته و بااخلاقی که 20 سال در فوتبال این کشور در تیم‌های مختلف بازی کرده و زحمت کشیده. درنهایت به آلومینیوم اراک آمده و با زحماتی که در کنار مجموعه باشگاه انجام شده، ثمره‌اش این شده که تیم آلومینیوم پس از 18، 20 سال به لیگ برتر برسد.» 

1792327

رحمتی سپس با اشاره به دوران حضورش در کنار مجیدی در استقلال اضافه کرد: «همین‌جا خوشحالی خودم را اعلام می‌‎کنم از اینکه با میثم عزیز هم در استقلال هم‌بازی بودم، هم اینکه اینجا به عنوان بازیکن در خدمتش بودیم. چیزی جز ادب، شخصیت و احترام از میثم عزیز ندیدیم. در زمانی که من سرمربی تیم هستم با از خودگذشتگی تمام فقط و فقط و فقط به فکر تیم بود. به فکر منافع تیم بود. حتی خداحافظی ایشان هم در راستای کمک به تیم بود. از او تشکر می‌کنم و خیلی خوشحالم که در زمان من این اتفاق افتاده است.»
بخش بعدی صحبت‌های رحمتی درباره آینده میثم مجیدی بود و در این باره گفت: «همین‌جا جلوی دوربین شما عزیزان می‌گویم هر طوری می‌خواهد با مسئولان باشگاه خودش هماهنگ کند، هر طوری که بتواند و دوست داشته باشد، ما در کنارش خواهیم بود و از او استفاده خواهیم کرد. زحماتش هیچ موقع برای این باشگاه و فوتبال ایران نادیده گرفته نخواهد شد.» 
رحمتی در ادامه از میثم مجیدی که همراه او در کنفرانس خبری بود، خواست تا خودش هم درباره جدایی‌اش حرف بزند.

دیدگاه‌ها