کد خبر : 1865305 | 27 دی 1401 ساعت 20:07 | 9.2K بازدید | 15 دیدگاه

سپاهانی‌ها گوش‌به‌زنگ دستورات تاکتیکی مورایس

بازیکنان تیم فوتبال سپاهان یکی از جدی‌ترین تمرینات تاکتیکی پیش از مصاف با استقلال را ساعاتی پیش در باغ فردوس برگزار کردند.

سپاهانی‌ها گوش‌به‌زنگ دستورات تاکتیکی مورایس

به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر از روز پنج‌شنبه با برگزاری سه مسابقه از سر گرفته می‎‌شود و در مهم‌ترین مسابقه طلایی‌پوشان اصفهانی در ورزشگاه نقش جهان از استقلال پذیرایی خواهند کرد.
دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی برگزار شد و سپاهان موفق شد با گل‌های یاسین سلمانی و رامین رضائیان در شرایطی از زمین مسابقه با سه امتیاز بیرون بیاید که توپ و میدان را به استقلال داده بود و برنامه اصلی این تیم استفاده از ضدحملات بود که به نحو احسن هم استراتژی مورد نظر مورایس جواب داد.

1792628

حالا پس از چند ماه، دو تیم بار دیگر در حالی به هم رسیده‌اند که هر دو 27 امتیازی هستند و این بار سپاهان در خانه از استقلال میزبانی خواهد کرد.
مورایس طی نیم فصل حضور در فوتبال ایران نشان داده علاقه‌ای به بازی تدافعی ندارد، ولی هر وقت لازم باشد از آن استفاده می‌کند. اینکه شاگردان مورایس با چه شیوه‌ای مقابل استقلال قرار خواهند گرفت یکی از سؤالات اصلی کادر فنی آبی‌پوشان پایتخت است، ولی بازیکنان سپاهان به خوبی از آن مطلع هستند و این روزها در باغ فردوس در حال تمرین روی آن هستند.
(عکس‌ها یاسر جمالی)

1792627
1792629
1792630

دیدگاه‌ها