کد خبر : 1865387 | 28 دی 1401 ساعت 13:01 | 46.2K بازدید | 26 دیدگاه

رومرو: از امباپه به خاطر بدرفتاری با انزو انتقام گرفتم

کریستین رومرو، مدافع فرانسوی، دلیل خوشحالی عجیبش جلوی صورت کیلیان امباپه را فاش کرد.

رومرو: از امباپه به خاطر بدرفتاری با انزو انتقام گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، رومرو موفق شد به همراه تیم ملی آرژانتین با پیروزی برابر فرانسه در فینال جام جهانی 2022 جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرد.
این بازیکن یکی از تصاویر جنجالی این بازی را رقم زد و وقتی مسی موفق شد گل سوم تیمش را در وقت اضافه وارد دروازه حریف کند، او مقابل امباپه قرار گرفت و جلوی صورتش شروع به فریاد زدن کرد. این رفتار توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرد.

رومرو درباره دلیل این کارش به رادیو دی اسپورت گفت: «من پس از گل جلوی صورت امباپه داد زدم چون می‌خواستم انتقام انزو فرناندز را از او بگیرم. انزو قبلا رفته بود تا با او حرف بزند اما امباپه بسیار بد با این بازیکن رفتار کرد. این باعث شد که من خوشحالی پس از گل را جلوی صورت او انجام دهم.»

او درباره استرس بالای ضربات پنالتی در فینال جام جهانی اظهار داشت: «من پنالتی لئو را دیدم و این تنها پنالتی‌ای بود که دیدم. پس از آن هیچ پنالتی دیگری را تماشا نکردم چون از شدت نگرانی زانو زده بودم و مشغول دعا کردن بودم اما الان هر روز فینال را نگاه می‌کنم. همیشه دوست داشتم در فینال با فرانسه روبرو شویم چون آنها مدافع عنوان قهرمانی بودند.»
این بازیکن با تمجید از نقش مسی در این قهرمانی اضافه کرد:« از نقطه نظر فوتبالی، ما همیشه از توانایی‌های مسی باخبر بودیم. او از نظر من و بسیاری دیگر بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. این بازیکن آرام و فروتن است و این باعث می‌شود که بازیکن بزرگتری باشد.»

رومرو درباره ادامه حضور لیونل اسکالونی روی نیمکت تیم ملی آرژانتین گفت:« اگر به من مربوط بود همین حالا قرارداد جدید طولانی مدتی را با او امضا می‌کردم. ما تا پای جان برای او بازی می‌کنیم و او بهترین مربی‌ای است که تا به حال داشته‌ایم.»

دیدگاه‌ها