کد خبر : 1865406 | 28 دی 1401 ساعت 14:23 | 38K بازدید | 16 دیدگاه

قهرمان جهان از هواپیما وحشت دارد!

لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، که این تیم را قهرمان جام جهانی 2022 کرد از هواپیما به شدت هراس دارد.

قهرمان جهان از هواپیما وحشت دارد!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل اسکالونی توانست آرژانتین را قهرمان جهان کند و به طلسم 36 ساله فوتبال آرژانتین در جام جهانی پایان دهد. اسکالونی در ابتدا به عنوان مربی موقت آرژانتین انتخاب شده بود ولی سپس با اعتماد کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، قراردادش دائمی شد و تا به امروز توانسته آلبی سلسته را قهرمان کوپا آمه‌ریکا، فینالیسیما و جام جهانی کند.

1782463

اسکالونی در مصاحبه با کادناسر فاش کرد که همواره از هواپیما هراس داشته است. او در مورد بزرگترین ترس‌های زندگی‌اش گفت:«بدون شک هواپیما. من از هواپیما نمی‌ترسم، بلکه وحشت دارم. همیشه قرص خواب می خورم ولی تقریبا هرگز نمی توانم درون هواپیما بخوابم. در واقع تاثیر قرص برعکس می شود و من را بسیار عصبی و مضطرب می کند.»

اسکالونی ادامه داد:«در دپورتیوو لاکرونیا که بازی می کردم، آب و هوای آن منطقه همیشه خراب و بارانی بود و تصور کنید پروازها چقدر وحشتناک می شد. با پرواز چارتر باشگاه من همیشه به کابین خلبان می رفتم و کمک می کرد تا حدی بر ترسم غلبه کنم ولی پروازهای عادی اوج مصیبت بود. ترس دیگر من قبل از شروع بازی هاست. به عنوان مربی قبل از شروع یک مسابقه وقتی بازیکنان همراه دستیارانم درون زمین چمن مشغول گرم کردن هستند، من تنها در رختکن می مانم و در آن شرایط تنها کاری که می توان انجام داد، فکر کردن است.»

دیدگاه‌ها