کد خبر : 1865516 | 29 دی 1401 ساعت 10:47 | 19.7K بازدید | 8 دیدگاه

توافق با کی‌روش ممکن است اما قطعی نیست

یک مرد باتجربه، نام سرمربی قطر افشا نشد

«حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی» رئیس فدراسیون این کشور در تازه ترین گفتگوی خود توافق با کی روش را تکذیب کرد اما مذاکره با او و سایر مربیان را مورد تایید قرار داد.

یک مرد باتجربه، نام سرمربی قطر افشا نشد

به گزارش "ورزش سه" ، حمد بن خلیفه که در یکی از برنامه های شبکه تلویزیونی الکاس حضور یافته بود، در واکنش به بحث کی روش گفت: اینکه می گویند با کی روش مذاکره کردیم و به توافق رسیدیم را تکذیب می کنم.
شیخ حمد  درباره اینکه پروژه تیم ملی قطر ادامه خواهد داشت، گفت:فوتبال قطر با بازیکنان باکیفیت و حضور در مسابقات سطح بالا برای افزایش توان پیش رفته و به همین دلیل سرمربی بعدی هم باید به همین رویکرد ادامه دهد.این مربی باید از جزئیات پروژه آگاه باشد و به آن اضافه کند .
به گفته وی مشکل بزرگ قطر در انتخاب هر مربی جدید نزدیکی تورنمنت ها به یکدیگر است. حمد گفت: ما جام طلا را در آمریکا داریم و سپس مقدماتی جام جهانی و پس از آن جام ملت های آسیا در دوحه خواهد بود. به عقیده وی مربی باید تجربه کافی با تیم های منطقه داشته باشد، زیرا وقت جبران نخواهد داشت.
وی افزود: اعلام رسمی مربی جدید طی هفته اول بهمن ماه آینده خواهد بود و من اکنون مجوز افشاگری ندارم چرا که تا کنون باهیچ کدام از مربیان رسما امضایی نکرده ایم.
او گفت: کارلوس کی‌روش هم یکی از گزینه‌های روی ماست.

دیدگاه‌ها