کد خبر : 1865531 | 29 دی 1401 ساعت 10:35 | 8.4K بازدید | 1 دیدگاه

خوشه طلایی یاد صبا و پدیده را زنده کرد!

تیم خوشه طلایی با بحران عجیب غیبت بازیکنان در بازی و پایان کار در لیگ یک مواجه شده است.

خوشه طلایی یاد صبا و پدیده را زنده کرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه قرار بود از ساعت ۱۴ دیروز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم صدرنشین شمس‌آذر قزوین برود که بخاطر عدم حضور بازیکنان میزبان در زمین مسابقه این دیدار برگزار نشد.

بازیکنان خوشه طلایی ساوه که بیشتر آنها حدود پنج ماه است هیچ مبلغی دریافت نکردند و تا پایان نیم‌فصل فقط ۱۵ درصد از قرارداد خود را گرفته‌اند، امروز بخاطر مشکلات مالی این باشگاه دست به اعتصاب زدند و مقابل شمس‌آذر قزوین در زمین حاضر نشدند تا روند خوبی که در هفته‌های گذشته داشتند، با یک باخت انضباطی پایان پیدا کند.

شاگردان وحید بیاتلو در شرایطی که بنابر اعلام مدیریت باشگاه خوشه طلایی ساوه در انتظار واریز پول طی روزهای اخیر بودند، در نهایت به دلیل بدقولی و عدم پرداخت مطالبات‌شان، دیروز حاضر به انجام مسابقه با شمس‌آذر قزوین نشدند.

مسابقه خوشه طلایی مقابل شمس‌آذر قزوین در شرایطی لغو شد که بیاتلو و دستیاران وی در زمین چمن ورزشگاه یادگار امام قم حاضر شده بودند، اما عدم حضور بازیکنان نماینده ساوه در استادیوم کاری کرد تا این بازی در موعد مقرر برگزار نشود.

با شرایطی که خوشه طلایی ساوه دارد، بعید است مطالبات بازیکنان این تیم در روزهای آینده نیز پرداخت شود که در صورت این اتفاق و غیبت آنها در یک مسابقه دیگر از لیگ یک، منجر به کنار گذاشتن‌شان از این رقابت‌ها و سقوط به دسته سوم می‌شود!

خوشه طلایی که پنج بازیکن اصلی خود را بخاطر مشکلات مالی در نقل و انتقالات از دست داد، حالا شرایطی پیدا کرده که بخاطر مشکلات مالی بعید نیست رو به انحلال هم برود و تیمی که می‌توانست مدعی باشد، شاید به سرنوشت تیم‌های منحل شده صبای قم و پدیده مشهد دچار شود.

دیدگاه‌ها