کد خبر : 1865537 | 29 دی 1401 ساعت 11:28 | 3.2K بازدید | 7 دیدگاه

تیم متفاوتی نسبت به نیم‌فصل اول می‌بینید؛

مربی مس: فردا تکلیف پایین جدول مشخص می‌شود

مربی مس کرمان می‌گوید کسب نتیجه مقابل نفت MIS اهمیت زیادی برای هر دو تیم دارد.

مربی مس: فردا تکلیف پایین جدول مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رضا فتح‌آبادی در نشست خبری پیش از دیدار مس کرمان و نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: این مسابقه ۶ امتیازی است و در انتهای جدول تکلیف تیم‌ها را از همین شروع دور برگشت مشخص می‌کند. ما با تمام توان و وجودمان تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم به برتری برسیم.

او با بیان اینکه در یک هفته اخیر تمرینات خوبی برگزار کردیم و کادر فنی تمرکز لازم را به بازیکنان داده‌اند، گفت: تمام تلاشمان را کردیم تا نقاط ضعف و قوت نفت را به بازیکنان بگوییم و می‌دانیم آنها نیز دست و پا بسته نیستند و می‌خواهند نتیجه بگیرند.

مربی مس کرمان ادامه داد: نفت از زمان تغییر کادر فنی شکل جدیدی پیدا کرده و با توجه به مسابقات گذشته این تیم، می‌دانیم حریف جنگجوتر و پرتلاش‌تری مقابل خودمان داریم ولی این موارد دلیل نمی‌شود بدون برنامه باشیم. با برنامه شروع می‌کنیم و با قدرت جلو می رویم تا حداکثر امتیاز را کسب کنیم و از همین شروع نیم‌فصل دوم نتیجه بگیریم.

او در خصوص فعالیت مس کرمان در نقل و انتقالات ابراز کرد: با توجه به لیست سرمربی تیم، تاکنون دو بازیکن را در پست‌های مدنظر اضافه کردیم. باشگاه با چند بازیکن دیگر نیز در حال مذاکره است و پس از این مسابقه، مشخص می‌شود آنها به مس کرمان می‌آیند یا خیر.

مربی مس کرمان اضافه کرد: می‌خواهیم یک تیم بهتر برای ادامه بازی‌ها داشته باشیم و از سوی دیگر جوانان ما نیز با تجربه‌تر شده‌اند و قطعا تیم بهتری خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها