کد خبر : 1865548 | 29 دی 1401 ساعت 12:00 | 8.4K بازدید | 1 دیدگاه

برد مقابل ملوان روحیه تیم را بالا بُرد؛

بوستانی: مسابقه ما ۹ امتیاز دارد!

مربی نفت مسجدسلیمان تاکید دارد مسابقه با مس کرمان تاثیر مستقیم در جایگاه پایان فصل دارد.

بوستانی: مسابقه ما ۹ امتیاز دارد!

به گزارش "ورزش سه"، کریم بوستانی در نشست خبری پیش از دیدار نفت مسجدسلیمان مقابل مس کرمان در شروع دور برگشت لیگ برتر عنوان کرد: بازی خیلی سخت و ۹ امتیازی برای هر دو تیم خواهد بود. مس کرمان را از هر نظر آنالیز کردیم و می‌دانیم تیم خوبی هستند ولی بازیکنان ما نیز شرایط مطلوبی دارند.

او ادامه داد: پس از تغییر کادر فنی نفت، یک ماه است بالای سر تیم هستیم و به همین دلیل خیلی از مسائل در تیم تغییر کرده است. بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی داریم و امیدوارم در مسابقه فردا نتیجه بگیریم و نمایش خوبی داشته باشیم.

مربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: هر دو تیم در جدول شرایط خوبی ندارند و به دنبال سه امتیاز هستند. ان‌شاالله بتوانیم برنده این مسابقه باشیم.

بوستانی اضافه کرد: چهار مسابقه بالای سر تیم بودیم که سه مسابقه را بیرون از خانه برگزار کردیم و در جام حذفی موفق به کسب پیروزی در زمین ملوان شدیم و همین مسئله روحیه بازیکنان نفت را بالا برد. فردا هم امیدوار هستیم سه امتیاز را بگیریم و شرایط بهتری پیدا کنیم.  

او در خصوص فعالیت نفت مسجدسلیمان در نقل و انتقالات ابراز کرد: در حال فعالیت هستیم و امیدواریم روز شنبه پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز شود تا بتوانیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و با قدرت تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

دیدگاه‌ها