کد خبر : 1865588 | 29 دی 1401 ساعت 15:17 | 34K بازدید | 10 دیدگاه

بدون سورپرایز با همیشگی‌ها؛

معرفی ۱۱ بازیکن سپاهان مقابل استقلال

نفرات آغاز کننده بازی برای سپاهان در دیدار با استقلال مشخص شدند.

معرفی ۱۱ بازیکن سپاهان مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم و آغازین دور برگشت لیگ برتر را تیم‌های سپاهان و استقلال از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل هم برگزار می‌کنند.

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان که تیمش در هفته‌های اخیر نمایش خوبی داشته و نتایج موفقیت‌آمیزی کسب کرده، امروز بدون اینکه به ۱۱ بازیکن اصلی خود دست بزند، نفرات آغاز کننده بازی برای استقلال را انتخاب کرده و هیچ تغییری به وجود نیاورده است.

سید پیام نیازمند مثل همیشه دروازه‌بان سپاهان است؛ محمد دانشگر و نیلسون جونیور، دو مدافع میانی این تیم برابر استقلال هستند و رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور در سمت راست و چپ خط دفاعی طلایی‌پوشان به میدان می‌روند و مورایس امیدوار است با بهره‌مندی از سه بازیکن سابق سرخابی در عقب زمین، مانع از گلزنی آبی‌ها شود.

مسعود ریگی و امید نورافکن، هافبک‌های دفاعی سپاهان مقابل استقلال در دیدار امروز هستند که جلوتر از آنها، سید محمد کریمی هافبک تکنیکی و خلاق طلایی‌پوشان بازی می‌کند.

محمد علی‌نژاد و فرشاد احمدزاده، دو بازیکن تکنیکی و سرعتی سپاهان که در دیدارهای اخیرشان فوق‌العاده ظاهر شده و هماهنگی بالایی داشتند، امروز هم به‌عنوان وینگرهای راست و چپ برابر استقلال بازی می‌کنند و شهریار مغانلو نیز در راس خط حمله طلایی‌پوشان دیده می‌شود.

ترکیب سپاهان مقابل استقلال به صورت زیر است:

سید پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، امید نورافکن، سید محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

دیدگاه‌ها