کد خبر : 1865616 | 29 دی 1401 ساعت 18:30 | 25.4K بازدید | 2 دیدگاه

مستقیما خطاب کلامم به شماست آقای تاج؛

حمله ربیعی به داور، مهاجم حریف و رئیس فدراسیون!

محمد ربیعی می‌گوید از اشتباهات داوری به ستوه آمده و اگر باشگاه در این خصوص از حقش دفاع نکند نمی‌تواند به کارش ادامه دهد.

حمله ربیعی به داور، مهاجم حریف و رئیس فدراسیون!

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی، پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نساجی عصبانی‌ترین نسخه دوران مربیگری خود را در کنفرانس خبری بعد از بازی با نساجی نشان داد. او که از اشتباهات داوری برعلیه تیمش خشمگین بود به هیچ سوالی پاسخ نداد و فقط خودش خطاب به مهدی تاج از اشتباهات داوری گلایه کرد. صحبت‌های او را می‌خوانید.

*نمی‌خواهم در مورد بازی حرف بزنم
اجازه می‌خواهم در رابطه با بازی صحبت نکنم! چند جمله خطاب به آقای تاج می‌گویم و اگر دوست داشتند ما را از مربیگری محروم کنند و اشکالی ندارد، اگر نه، فقط بشنوید. دوستان بزرگوار، من به عنوان سرمربی مسئولیت دارم. مسئولیت یک شهرستان کوچک ولی با عشق با من است. حق مس رفسنجان بیش از اندازه خورده شده. نگویید اشتباهات داوری، رتبه یکِ اشتباهات داوری که به ضرر تیم‌ها شده به گواه کارشناسان خودتان مس رفسنجان است. در جدول سود برده هم در رتبه یکی مانده به آخر است. شما جای من بگویید پشت این تریبون چه بگویم؟

*پنج اشتباه تاثیرگذار علیه تیم‌مان بود
مثل دیروز یک دفعه ساعت چهار و نیم بعدازظهر اعلام می‌کنند دو بازیکنت محروم شده‌اند. ما امروز ۱۷ نفر بودیم و ایرادی ندارد. بچه‌ها مثل همیشه خوب بازی کردند ولی چهار، پنج اشتباه فوق العاده تاثیرگذار داشتیم. بازی رفت ما با نساجی را هم دوباره مرور کنید. من الان از فوتبال صحبت کنم؟ واقعا به کادرفنی نساجی و آقای مطهری خسته نباشید می‌گویم ولی الان باید از تیمم دفاع کنم. گل سالم زدم آفساید گرفتند،  تک به تک گلزنی را خطا گرفتند، یک پنالتی روی امید لطیفی نگرفتند و یک توپ را هم یک دفعه برای پنالتی سوت زدند، الان چه کار باید بکنیم؟ در این زمین واقعا بازی کردن سخت است و ما باید در شهر خودمان با زمین هم بجنگیم. این تیم پنج گل خورده دارد، سه تا روی اشتباهات داوری بوده و دوتایش مقابل همین تیم نساجی بوده است.

1790775

*هنوز کریم اسلامی را نمی‌شناسید؟
مگر می‌شود در فوتبال ایران داوری کنی و کریم اسلامی را نشناسی؟ کریم اسلامی هنوز بعد از این همه سال دارد داوران را به اشتباه می‌اندازد؛ ما می‌گوییم اشتباه ولی او از آنها پوئن می‌گیرد. کریم دو، سه سال هم شاگرد من بوده و به او تبریک می‌گویم ولی هم بازی رفت با ما این کار را کرد و هم برگشت، واقعا دمش گرم که در این سن هنوز خیلی خوب است اما داوران هنوز متوجه نشده‌اند. اصلا رامتین سلیمان زاده تاچ نمی‌کند، کریم روی زمین است. مگر داوران آنالیز نمی‌کنند؟

*این‌ها فقط اشتباه نیستند!
حق ما جلوی نساجی در رفت و برگشت، دو پنالتی مقابل گل گهر و بازی چهارم، پنجم و هفتم اشتباهات به ضرر ما بوده. بازیکن آبادان دو متر در آفساید بود و برد را از ما گرفتند. خود آقای افشاریان بعد از بازی رفت مقابل نساجی اعلام کرد اشتباه شده است. این حق را به من بدهید که من فکر نکنم این‌ها فقط اشتباه است! به خدا من به ستوه آمدم. اگر واقعا این است که اینجا شهرستان است، تیم کوچکی هستیم که دو سه سال آمده، آدم آن چنانی ندارد که دفاع کنند از او، اگر قرار است حقش خورده شود بگویید ما اصلا تلاش نکنیم. آقای تاج مستقیما خطاب کلامم شما هستید. شما به عنوان متولی فوتبال بازی‌های این فصل مس رفسنجان را بررسی کنید و اگر حرفم ناروا بود در هرجایی که شما اعلام کنید در نزد مردم از همه‌تان عذرخواهی می‌کنم. اما اگر ناروا نبوده به جای محروم کردن ما فضا ایجاد کنید که از تیم‌مان دفاع کنیم نه اینکه داوری که در هفته دوم پنالتی واضح را نگرفت پنج هفته بعد در استادیوم ازادی به او داوری دادید!

*اجازه نمی‌دهند رفسنجان قطب فوتبال شود
الان با سرنوشت این تیم بازی شده و تیم من امروز می‌توانست ۲۵ امتیازی شود و خودش را کاملا به بالا برساند. در بازی‌ای که کاملا حق تیمم برد با اختلاف دو گل بوده مساوی کردیم. به من راهش را یاد دهید که چه کار باید کنیم؟ در رابطه با مسائل فنی صحبت نمی‌کنم. اگر شرایط به این شکل باشد، اینطور نمی‌توانم ادامه همکاری دهم. باشگاه باید از حقش دفاع کند. چرا بعضی تیم‌ها هیچ ضرری در اشتباهات داوری نمی‌کنند؟ چرا باید در هر دو جدول اشتباهات داوری مس رفسنجان در بدترین رتبه بایستد؟ چرا اشتباهات داوری برای همه نیست؟ باشگاه باید اقدام بکند و در غیر این صورت محمد ربیعی بیش از این کاری از دستش برنمی‌آید. خیلی ناراحتم و سعی کردم با ادبیات درست گلایه‌های مردم رفسنجان را برسانم. مردم عزیز رفسنجان بدانید که اجازه نمی‌دهند مس رفسنجان وارد قطب‌ها شود.

دیدگاه‌ها