کد خبر : 1865636 | 29 دی 1401 ساعت 20:00 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیراهن جدید پی‌اس‌جی برای دیدار با تیم رونالدو

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن رسما از پیراهن چهارم خود در فصل 23-2022 رونمایی کرد.

پیراهن جدید پی‌اس‌جی برای دیدار با تیم رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن از طریق سایت این باشگاه رسما از پیراهن چهارم خود برای فصل 23-2022 رونمایی کرد. این پیراهن برای اولین بار امشب در بازی دوستانه پی‌اس‌‌جی مقابل تیم منتخب ریاض توسط ستارگان پاریسی پوشیده خواهد شد.

سایت پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرد این پیراهن با همکاری این باشگاه و برند جردن تولید شده است. آرم برند جردن روی سینه راست پیراهن چهارم پی‌اس‌جی دیده می‌شود. بعد از بازی دوستانه امشب در شهر ریاض، ستاره‌های پی‌اس‌جی ده روز دیگر در بازی مقابل رنس در لیگ یک هم با این پیراهن به میدان خواهند رفت.

1793206

بیانیه رونمایی این پیراهن می‌گوید طرح پیراهن چهارم پاری‌سن‌ژرمن به شهر پاریس که به شهر نور مشهور است ارجاع می‌دهد. و رنگ سیاه که رنگ غالب آن است در ترکیب با خط‌های زردرنگ، سکوهای ورزشگاه پارک دو پرنس را در بازی‌های شبانه تداعی می‌کند.

برند پوشاک و تجهیزات ورزشی جردن علاوه بر این پیراهن، مجموعه کاملی با همین طرح را تولید خواهد کرد که در فروشگاه‌های رسمی پی‌اس‌جی و فروشگاه‌های نایک در سراسر دنیا به فروش خواهد رفت. برند جردن یکی از برندهای کمپانی نایک است که به نام مایکل جردن، اسطوره دنیای بسکتبال، نامگذاری شده است.

1793216

دیدگاه‌ها