کد خبر : 1865642 | 29 دی 1401 ساعت 20:39 | 7.6K بازدید | 4 دیدگاه

باورمان نمی‌شود باختیم؛

مهری: هیچ بازیکن استقلال کم نمی‌گذارد

هافبک استقلال نسبت به شایعه کم‌کاری برخی بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.

مهری: هیچ بازیکن استقلال کم نمی‌گذارد

به گزارش "ورزش سه"، سعید مهری پس از دیدار سپاهان و استقلال در جمع خبرنگاران عنوان کرد: نمی‌دانم چه حرفی راجع به بازی بزنم. نظری راجع به صحنه پنالتی سپاهان نمی‌دهم، چون در زمین نبودم و فاصله زیادی با آن صحنه داشتم، اما گل اول را که خوردیم و خطایی که گرفته شد، اشتباه بود.

او ادامه داد: به آقای اکرمی گفتم صحنه را ببینید، چون هر دو بازیکن برای توپ ایستاده بودند و برخوردی اتفاق نیفتاد، اما همان را خطا گرفتند و توپ وارد دروازه ما شد. من از صحنه‌های داوری دور بودم و نمی‌توانم نظر بدهم و کارشناسان باید بگویند. بعضی از روزها خوب بازی نمی‌کنید و می‌بازید ولی امروز نمایش خوبی داشتیم که باختیم.

هافبک استقلال در مورد شانس قهرمانی این تیم گفت: من و تمام بازیکنان تیم باورمان نمی‌شود این بازی را باختیم. وقتی مسابقه یک بر یک بود، همه بچه‌ها ناراحت بودند که چرا نباید برنده این بازی باشیم و عالی کار می‌کردیم، اما واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که باختیم. حیف شد.

مهری درباره گل اول سپاهان که شکل عجیبی داشت و وارد دروازه استقلال شد، گفت: علیرضا (رضایی) خودش را ثابت کرده که یکی از بهترین گلرهای ایران است. یک شوت خوب از بازیکن سپاهان بود که تبدیل به گل شد. ما امروز خیلی خوب بازی کردیم، ولی باختیم.

او اضافه کرد: لیگ فرسایشی است و امکان دارد هر تیمی در مقطعی دچار افت شود، اما این شرایط برای استقلال طوری است که خوب هم بازی می‌کنیم. حیف که نتوانستیم برنده باشیم.

هافبک استقلال تاکید کرد: حواشی همیشه هست و باید آنها را مدیریت کنیم. تیم‌های بزرگ همین‌طور هستند و هواداران انتظار برد و نمایش خوب دارند. شرمنده هواداران شدیم و باید جبران کنیم؛ ولی بدانند هیچ بازیکنی کم نمی‌گذارد و امروز هم خوب کار کردیم.

دیدگاه‌ها