کد خبر : 1865656 | 29 دی 1401 ساعت 22:26 | 27.5K بازدید | 4 دیدگاه

اولتیماتوم اثر کرد: تمدید 35 میلیون یورویی موکوکو

روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد بعد از اولتیماتوم دورتموند به یوسف موکوکو او تصمیم گرفته قراردادش با زردپوشان آلمانی را تمدید کند.

اولتیماتوم اثر کرد: تمدید 35 میلیون یورویی موکوکو

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر بوروسیا دورتموند از تعلل یوسف موکوکو، ستاره 18ساله‌اش، برای تمدید قرارداد با این باشگاه عصبانی شده بود و در یک اولتیماتوم به او هشدار داد وقت زیادی برای گرفتن تصمیم نهایی ندارد.

روزنامه آلمانی بیلد امروز اعلام کرد این اولتیماتوم موثر بوده و موکوکو سرانجام موافقت کرده قرارداد خود را به مدت سه سال تمدید کند. بیلد می‌گوید این قرارداد جدید پیش از دیدار این هفته دورتموند مقابل آگزبورگ امضا خواهد شد.

1759913

بیلد ادعا کرد که دستمزد این ستاره 18ساله در قرارداد جدیدش به 6میلیون یورو در سال افزایش خواهد یافت. علاوه بر این، موکوکو به محض امضای قرارداد پاداشی به ارزش 10میلیون یورو دریافت خواهد کرد. مدیر برنامه‌های او هم 5میلیون یورو حق کمیسیون و 10درصد از دستمزد او را دریافت خواهد کرد. به این ترتیب مجموع رقم قرارداد جدید او با دورتموند نزدیک به 35میلیون یورو خواهد بود.

قرارداد فعلی موکوکو در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و دورتموندی‌ها نگران بودند او را تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند. چند باشگاه بزرگ مثل بارسلونا، چلسی و نیوکسل علاقه زیادی به جذب این ملی‌پوش جوان آلمانی داشتند. 

دیدگاه‌ها