کد خبر : 1865659 | 29 دی 1401 ساعت 22:49 | 9.4K بازدید | 7 دیدگاه

تارتار و هدف تکراری: توقف پرسپولیس (عکس)

مهدی تارتار امیدوار است برای سومین بازی متوالی از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

تارتار و هدف تکراری: توقف پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در حالی برگزار می‌شود که در دور رفت شاگردان مهدی تارتار با یک یار اخراجی توانستند یک امتیاز از سرخپوشان بگیرند. در بازی نیم فصل نخست نادر محمدی با کارت قرمز جریمه شد و این در حالی است که تا پیش از اخراج ذوب‌آهن موقعیت‌ گلزنی هم داشت.

فصل گذشته اما ذوب‌آهن از همان دقایق نخست نمایشی هجومی را ارائه کرد و موفق شد در همان دقایق نخست با ضربه سر سعید باقرپسند گلزنی کند و از پرسپولیس پیش بیفتد. بازی تا دقایق پایانی هم با همین نتیجه ادامه داشت تا اینکه شرزود تمیروف در موقعیت تک به تک گل تساوی را زد و تیمش را از شکست نجات داد.

او حالا اگرچه چند بازیکن خود را در اختیار ندارد، اما امیدوار است در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را تحت فشار قرار دهد و با نمایشی سرسختانه، رضایت هواداران ذوب آهن را هم به تیمش جلب کند.

1793273

تارتار پیش از این دو بار با نفت مسجدسلیمان و گسترش فولاد توانسته پرسپولیس را شکست دهد و حالا شاید جوان‌های تیم او بتوانند یک شگفتی دیگر را رقم بزنند.

برای دیدار فردا حبیب فرعباسی نیز به ترکیب ذوب آهن بازگشته و در بازی فردا می‌تواند تیمش را همراهی کند و درون دروازه این تیم بایستد.

دیدگاه‌ها