کد خبر : 1865672 | 30 دی 1401 ساعت 00:20 | 52.1K بازدید | 14 دیدگاه

یک استقلالی بلای جان آبی‌ها شد! (عکس)

مدافع چپ سپاهان روی گل پیروزی تیمش مقابل استقلال نقش داشت.

یک استقلالی بلای جان آبی‌ها شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی‌پور پس از سپری کردن یک نیم‌فصل موفق در سپاهان، دور برگشت را هم با قرار گرفتن مقابل استقلال آغاز کرد و برخلاف هفته اول لیگ برتر، این بار جزء نفرات اصلی تیمش در این دیدار بود که توانست نمایش موثری برای رسیدن تیمش به پیروزی داشته باشد.

زکی‌پور که تجربه چهار فصل حضور در استقلال را دارد، انگیزه خاصی داشت تا مقابل سپاهان برابر تیم سابق خود بدرخشد که همین کار را هم انجام داد و در کنار نمایش موثر در فاز دفاعی و جلوگیری از حملات و ارسال‌های آبی‌پوشان (غیر از یک صحنه)، در سایر لحظات پرتلاش بود و در کنار آن، حضور پررنگ در زمان موقعیت‌های تیمش داشت.

مدافع چپ سپاهان بارها با دفع توپ و قطع توپ بازیکنان استقلال که قصد ایجاد موقعیت از جناح راست را داشتند، کاری کرد تا آبی‌ها در رسیدن به پیروزی ناکام بمانند و همچنین میل به گلزنی و خلق فرصت برای هم‌تیمی‌هایش هم داشت.

1793305

زکی‌پور در نیمه دوم دیدار مقابل استقلال دو بار با دریبل‌ها و نفوذهای سریع خود وارد محوطه جریمه آبی‌ها شد که یک شوت و یک ضربه سر او روی ارسال نورافکن راهی به دروازه رضایی پیدا نکرد ولی توانست در آخرین دقایق مسابقه پاس منجر به پنالتی سه امتیازی برای تیمش را بدهد.

سپاهان که در لحظات پایانی در دیدار با استقلال روی نفوذ از کناره‌ها به ویژه جناح چپ برنامه داشت، با پاس رو به جلوی میلاد زکی‌پور از آن سمت صاحب موقعیت شد که شهریار مغانلو پس از تصاحب توپ، با خطای سیاوش یزدانی روی زمین افتاد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و رضاییان گل برتری این تیم را بزند.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها