کد خبر : 1865752 | 30 دی 1401 ساعت 14:35 | 35.2K بازدید | 17 دیدگاه

جنجالی که در تلویزیون دیده نشد

عصبانیت شدید داور از ستاره جوان استقلال

اعتراض به داوری در بازی های لیگ برتر تبدیل به بدعت شده است، به خصوص که پای دو تیم مدعی در مسابقه در میان باشد.

عصبانیت شدید داور از ستاره جوان استقلال

به گزارش "ورزش سه"، این اعتراضات در حالی صورت می گیرد که بازیکن یا مربی معترض در لحظه به درستی نمی داند، حق با اوست یا نه و به خاطر از دست رفتن امتیاز، عصبانی و برافروخته می شود و اعتراض می کند. در حالی که به خوبی می دانیم، کمتر اعتراضی به داور منجر به برگشتن تصمیم شده است.

در پایان دیدار سپاهاناستقلال این بار بازیکنی از تیم آبی که به داور معترض شد یک بازیکن جوان بود. امید حامدی فر. او با سوت پایان بازی به داور به خاطر پنالتی لحظه آخری برای سپاهان اعتراض کرد. اعتراض این بازیکن جوان به شدت داور جوان را برافروخته کرد! حسن اکرمی در برابر این اعتراض برافروخته تر از امید حامدی فر شد و دقایقی در پایان بازی، مسابقه به جنجال کشیده شد تا جایی که بیژن طاهری مدیر تیم استقلال و دیگر اطرافیان وارد ماجرا شدند و داور بازی را دعوت به آرامش کردند و در نهایت این دعوای لفظی در شرایطی به پایان رسید که داور کارت زرد یا قرمز خود را خرج نکرد.

این صحنه ها از تلویزیون بازی پخش نشد اما تصاویر مربوط به آن از سوی امیر حسین خیرخواه به ثبت رسید. جالب اینکه در پایان بازی بیشتر کارشناسان داوری اعلام کردند پنالتی ای که از سوی اکرمی برای سپاهان گرفته شد، درست بود. حتی سیاوش یزدانی خطا به روی شهریار مغانلو را تایید کرد و گفت پنالتی درست بود.

1793441
1793442
1793443
1793444
1793445

عکس: امیر حسین خیرخواه

دیدگاه‌ها