کد خبر : 1865829 | 30 دی 1401 ساعت 20:40 | 42.1K بازدید | 5 دیدگاه

قرارداد مخفی پاری سن ژرمن با مدافع نراتزوری

یک رسانه فرانسوی مدعی شد میلان اشکرینیار، ستاره اینتر، با پاری سن ژرمن مخفیانه به توافق رسیده است تا تابستان آینده راهی این باشگاه فرانسوی شود.

قرارداد مخفی پاری سن ژرمن با مدافع نراتزوری

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد میلان اشکرینیار با اینتر در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و همه تلاشهای نراتزوری برای تمدید قرارداد این ستاره اسلواک بی‌نتیجه بوده است.

نشریه فرانسوی اکیپ امروز مدعی شد در پشت پرده و بدون اطلاع مدیران اینتر، اشکرینیار با پاری سن ژرمن مخفیانه به توافق رسیده است و تابستان آتی راهی پاریس شده و پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد. اکیپ مدعی است این توافق سرّی چند هفته پیش بین اشکرینیار و پی‌اس‌جی نهایی شده است.

1793568

اشکرینیار تابستان گذشته یکی از اولویت‌های پاری سن ژرمن بود. گالتیه از مدیران باشگاه خواهان جذب یک دفاع وسط شده بود و به‌نظر می‌رسید او راهی پاریس می‌شود. اما اینتر با مخالفتی سرسختانه مانع از جدایی این مدافع اسلواک شد. اما نراتزوری به زودی ممکن است از اقدامات تابستان گذشته خود پشیمان شود چرا که سال آینده اشکرینیار را به‌صورت رایگان از دست خواهد داد.

روزنامه اکیپ می‌گوید، توافق سری بین اشکرینیار و پی‌اس‌جی قطعی است و اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد او حداکثر تابستان آینده بازیکن باشگاه پاریسی خواهد شد. پاری سن ژرمن تابستان گذشته پیشنهادی پنجاه میلیون یورویی برای او به اینتر داده بود ولی تابستان پیش رو این مدافع را به‌عنوان بازیکن آزاد و بدون پرداخت حتی یک یورو به اینتر به‌دست خواهد آورد.

1738272

 

دیدگاه‌ها