کد خبر : 1865834 | 30 دی 1401 ساعت 20:24 | 28.6K بازدید | 14 دیدگاه

با اشتباهات بچگانه باختیم

اشکش: ۵ برد از ۱۴ بازی، این است فرمول ماندن!

سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید با اشتباهات بچگانه مقابل مس کرمان شکست خورده‌اند.

اشکش: ۵ برد از ۱۴ بازی، این است فرمول ماندن!

به گزارش “ورزش سه” ابراهیم اشکش در نشست خبری بعد از بازی با مس کرمان گفت: "بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و اگر اشتباه بچه‌گانه نداشتیم می‌توانستیم با پیروزی زمین را ترک کنیم، اما متاسفانه امروز فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و نتیجه را به مس کرمان واگذار کردیم."

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه خود گفت: "من از مدیریت تیم مسجدسلیمان تشکر می‌کنم. چرا که همه همکاری‌های لازم را با من انجام دادند. پنجره باشگاه امروز باز شد و از سه بازیکن جدید خودمان در این بازی استفاده کردیم. درست است که نتوانستیم بازیکنان خود را به صورت کامل به بازی بگیریم. اما از این سه بازیکن جدید استفاده کردیم اگر اشتباهات بچه‌گانه تیم ما را کنار بگذارید، می‌بینید که تیم نفت مسجدسلیمان بیشتر از مس کرمان موقعیت گل داشت، مس کرمان امروز با دفاع و استفاده از ضدحملات مقابل ما بازی کرد و  گاهی هم هم بازی را متوقف می‌کردند. اما این‌ها توجیهی برای باخت مقابل مس کرمان نیست من به فرزاد حسین‌خانی و شاگردانش تبریک می‌گویم."

او در ادامه گفت: "تیم نفت مسجدسلیمان یکی از ۱۵ بازی نیم‌فصل دوم خود را آغاز کرده است. ما برای بقا در لیگ برتر نیاز به پنج برد داریم که از ۱۴ بازی باقیمانده باید آن را به‌دست بیاوریم. کار سختی نیست بازیکنان بسیار خوبی داریم و می‌توانیم روند روبه‌رشد خوبی را داشته باشیم. اگر بتوانیم در روزهای آینده نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم، بدون شک با اقتدار در لیگ برتر خواهیم ماند."

اشکش درخصوص داوری این مسابقه گفت: :زمانی یکی از داوران پاک لیگ برتر است اما در چند صحنه تصمیمات اشتباه تاثیرگذاری در بازی داشت. قبل از گل اول مس کرمان در میانه زمین خطای اشتباه اعلام کرد که آن را هر داوری نگاه کند می‌گوید که آن صحنه خطا نیست. من به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گویم آن‌ها در در طول بازی هم تصمیمات و اشتباه تاثیرگذار آنچنانی نداشتند و قضاوت بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند."

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در پایان گفت: "من نمی‌توانم کسی را مقصر شکستمان بدانم. فوتبال همین است یک روز موقعیت‌هایت تبدیل به گل نمی‌شود. گل می‌خورید و یک روز گل نمی‌خورید و گل می‌زنید. باید تلاش کنیم تا نقطه ضعف‌های خودمان را برطرف کنیم و به روزهای بهتری برسیم."

دیدگاه‌ها