کد خبر : 1865987 | 01 بهمن 1401 ساعت 17:59 | 34.4K بازدید | 29 دیدگاه

برخورد با عامل مصدومیت‌های پرتعداد استقلال!

افزایش روز به روز تعداد مصدومان استقلال باعث شده تا مدیران باشگاه به دنبال مقصر بگردند.

برخورد با عامل مصدومیت‌های پرتعداد استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دغدغه‌های اصلی کادرفنی استقلال در هفته‌های گذشته مصدومیت‌های پرتعداد بازیکنان بوده است. بعد از تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر به واسطه جام جهانی، استقلال در هر بازی چند بازیکن کلیدی خود را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداشته و این تعداد افزایش هم یافته است.

همین حالا نفراتی مثل عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، سیدحسین حسینی و یکی دو بازیکن دیگر مصدومیت‌هایی دارند که نتوانستند تیم خود را همراهی کنند و زمان بازگشت آنها به ترکیب استقلال هم مشخص نیست.

در چنین شرایطی مصدومیت‌های پرتعداد بازیکنان استقلال سبب شده تا صدای ساپینتو و مدیران باشگاه هم در بیاید. در این خصوص قرار است مدیران استقلال موضوع مصدومان را بررسی کنند تا اگر کسی مقصر آن است مشخص شود.

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال، در مصاحبه امروز خود در این باره گفته است: «نگران مصدومان تیم هستیم و باید قبول کنیم تعداد آنها بیش از حد شده است. عارف غلامی را هفته‌هاست که در اختیار نداریم. خود عارف به تنهایی یک تیم است و می‌توانست به تیم کمک کند، یا ابوالفضل جلالی که از جام جهانی هنوز به ترکیب تیم بازنگشته است. باید بررسی کرده و علت را مشخص کنیم.»

باید دید مدیران استقلال درباره مصدومان چه تصمیمی می‌گیرند و آیا فردی به عنوان عامل این موضوع معرفی خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها