کد خبر : 1865989 | 01 بهمن 1401 ساعت 18:10 | 3.6K بازدید | 9 دیدگاه

آفساید بود اما پنالتی گرفتند؛

آقاجانپور: خمس به دنبال ارائه بازی تهاجمی است

مدافع تیم فوتبال تراکتور معتقد است تساوی برابر گل‌گهر، نتیجه عادلانه‌ای بوده است.

آقاجانپور: خمس به دنبال ارائه بازی تهاجمی است

به گزارش "ورزش سه"، محمد آقاجانپور پس از تساوی ۲-۲ تراکتور برابر گل‌گهر در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: امروز شاهد یک‌ بازی باکیفیت از دو تیم بودیم و فکر می‌کنم نتیجه هم منصفانه بود‌. هم در نیمه اول ما موقعیت داشتیم و هم در نیمه دوم تیم گل‌گهر. در‌ مجموع بازی خوب و تماشاگرپسندی بود.

او درباره تقابل با تیم سابقش عنوان کرد: من دو فصل در تیم گل‌گهر بودم و تیم سابقم بود، اما دلیل نمی‌شود که چیزی برای تیم تراکتور کم بگذارم. با تمام وجود بازی ‌کردم؛ اما با وجود تلاشی که همه بچه‌ها کردند، نتوانستیم سه امتیاز را در خانه خودمان بگیریم.

مدافع تراکتور در خصوص صحنه پنالتی توضیح داد: در رختکن چند بار صحنه را دیدیم و بچه‌ها بیشتر روی صحنه آفساید که هر سه بازیکن حریف در آفساید بودند هم‌نظر بودند تا پنالتی. فکر می‌کنم صددرصد آفساید بوده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا با این شرایط تراکتور می‌تواند در بین پنج تیم بالای جدول قرار بگیرد یا خیر گفت: امروز هم ما ۱-۰ جلو افتادیم و بعد از آن ۲-۱ عقب افتادیم و در‌ نیمه دوم آنهمه حمله کردیم. آقای خمس دنبال فوتبال رو جلو همراه با نتیجه است. ما همه تلاش‌مان را کردیم اما گاهی تلاش می‌کنی ولی توپ وارد دروازه نمی‌شود. فوتبال است و انشاالله از هفته آینده بتوانيم بازی‌ها را ببریم.

ویدئو: 270500

دیدگاه‌ها