کد خبر : 1866102 | 02 بهمن 1401 ساعت 11:04 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

جدایی فولر از لورکوزن: پس از یورو برمی‌گردم

رودی فولر، مدیر جدید تیم ملی آلمان، مجبور است به صورت موقت از بایرلورکوزن خداحافظی کند اما از حالا برنامه دقیقی برای بازگشت دارد.

جدایی فولر از لورکوزن: پس از یورو برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، رودی فولر چند روز قبل از سوی فدراسیون فوتبال آلمان به عنوان مدیر جدید تیم‌ ملی این کشور انتخاب شد تا جای اولیور بیرهوف را گرفته باشد.

این تیم در دو جام جهانی متوالی در 2018 روسیه و 2022 قطر نمایش بسیار ضعیفی داشت و در مرحله گروهی حذف شد تا رکوردی عجیب را به نام خودش ثبت کرده باشد. این موضوع باعث شد که فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال بهبود شرایط باشد و حالا فولر آماده است تا به آنها کمک کند.

حضور فولر در تیم ملی کشورش به این معناست که باید با حضور در بایرلورکوزن خداحافظی کند. او که اخیرا از سمتش به عنوان مدیر اجرایی این باشگاه کناره‌گیری کرده بود، حالا عضو هیئت مدیره بود و به نوعی در نقش سفیر در این باشگاه حضور داشت.
مدیران این باشگاه نیز با کمال میل جدایی موقت او را پذیرفتند و تصمیم گرفتند منافع تیم ملی آلمان را به منافع لورکوزن ترجیح دهند تا فولر بدون مشکل خاصی و با خیالی آسوده به کار جدیدش مشغول شود.

با این حال، زمان بازگشت او به این باشگاه از همین حالا مشخص شده و قرار است فولر پس از پایان یورو 2024 که قرار است به میزبانی آلمان برگزار شود بار دیگر راهی لورکوزن شود. او با تاکید بر این نکته از مدیران لورکوزن که نهایت همکاری را برای فراهم کردن زمینه حضورش در تیم ملی آلمان داشتند تشکر کرد.

دیدگاه‌ها