کد خبر : 1866160 | 02 بهمن 1401 ساعت 15:16 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

آنها از لحاظ فنی برتر نبودند؛

پورعلی: از جایی که تمرین کردیم، پرسپولیس گل زد!

هافبک مازندرانی ذوب آهن می‌گوید به شخصیت و تجربه پرسپولیس باختند.

پورعلی: از جایی که تمرین کردیم، پرسپولیس گل زد!

به گزارش “ورزش سه”، پوریا پورعلی، هافبک ذوب آهن، در خصوص شکست تیمش مقابل پرسپولیس به خبرنگار ما اظهار داشت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت، شروع خوبی داشتیم و در نیمه اول حاکم توپ و میدان بودیم، اما در نیمه دوم پرسپولیس تیم برتر میدان بود و در پایان نتیجه این برتری را هم گرفت. به نظرم  در این بازی ما به تجربه و شخصیت پرسپولیس نتیجه را واگذار کردیم، وگرنه از لحاظ فنی برتر از ما نبودند. فکر می‌کنم اگر با خودباوری بیشتری به میدان می‌رفتیم، می‌توانستیم در همان نیمه اول بازی کار را تمام کنیم، اما به هر حال این‌گونه نشد‌. امیدوارم در دیدار آینده بتوانیم این شکست را جبران کنیم.

او در ادامه عنوان کرد: آقای تارتار تمام نقاط قوت پرسپولیس و راه‌های احتمالی گلزنی این تیم را به بازیکنان گوشزد کرده بودند. در هفته‌های اخیر، آنالیز درستی روی از حریفان داشتیم و بر اساس آن تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم؛ اما متاسفانه از همان نقاط تمرین شده، دروازه ما باز می‌شود. فکر می‌کنم عدم تمرکز دلیل این اتفاق باشد.

پوریا پورعلی با اشاره به نمایش ذوب آهن گفت: به نظرم کمی فشار روانی روی بازیکنان تیم است، چرا که حریفان با کمترین موقعیت دروازه ما را باز می‌کنند، اما برای استفاده کردن از موقعیت‌های گلزنی به مشکل بر می‌خوریم. فصل گذشته نیز، وضعیت ما مشابه حالا بود، اما با یک پیروزی شرایط بهتر شد و چند برد متوالی به دست آوردیم. امیدوارم که هر چه زودتر به همان روند بازگردیم.

هافبک مازنی ذوب آهن در رابطه با خریدهای زمستانی این تیم عنوان کرد: سامان نريمان‌جهان، مهران درخشان‌مهر و روح‌الله سیف‌اللهی به عنوان بازیکنان جدید تیم در تمرینات حضور یافتند. کیفیت هر سه بازیکن فوق‌العاده خوب است. اما فکر می‌کنم برای جا افتادن در تیم به دو-سه هفته زمان نیاز دارند. امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد تا در ادامه راه بتوانند به تیم کمک کنند.

او درباره مهدی گودرزی، بازیکن ۱۷ساله گاندوها، اظهار داشت: مهدی بازیکن فوق‌العاده خوبی است و آینده بسیار درخشانی در انتظار اوست، کادرفنی و آقای قاسم حدادی‌فر نگاه ویژه‌ای به این بازیکن جوان دارند. در این بازی به علت سرماخوردگی از شرایط آرمانی خود کمی دور بودم و در دقایق پایانی به جای من وارد زمین شد‌. به نظرم مهدی گودرزی، محمد حسین اسلامی و چند بازیکن جوان دیگر، آینده بسیار درخشانی دارند و از این بابت باید خوشحالند که زیر نظر مهدی تارتار کار می‌کنند، چرا که آقای تارتار به بازیکنان جوان بها می‌دهد. امیدوارم در آینده بازیکنان بزرگی بشوند.


پورعلی در خصوص رتبه‌ ذوب آهن در جدول لیگ افزود: از وضعیت تیم در جدول رده‌بندی مسابقات رضایت نداریم و شرمنده هوادرانمان هستیم. از لحاظ فنی مشکلی نداریم و در شرایط تیم خوب است اما نیاز به اعتماد به نفس بیشتری داریم. امیدوارم با یک برد شرایط بهتر شود و در ادامه به رتبه‌های بالاتر برسیم.

او در پایان گفت: این هفته با تراکتوری بازی داریم که با خمس اسپانیایی کاملا متحول شده است، اما هدف ما در دیدار فقط کسب سه امتیاز است.

دیدگاه‌ها