کد خبر : 1866387 | 03 بهمن 1401 ساعت 16:44 | 31.2K بازدید | 12 دیدگاه

این تیم اصلا بالانس نیست

عنایتی: با 3-4 بازیکن تیم جدیدم هم‌بازی بوده‌ام!

سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان در حاشیه معارفه خود مصاحبه مفصلی با خبرنگاران انجام داد.

عنایتی: با 3-4 بازیکن تیم جدیدم هم‌بازی بوده‌ام!

به گزارش “ورزش سه” رضا عنایتی در مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان، مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: بعد از حدود ۱.۵ ماه مذاکره و صحبت با مدیریت باشگاه به این جمع‌بندی رسیدیم که شاید بتوانیم کمک کنیم. واقعا از شرایط سخت اینجا آگاه هستم و کاش این اتفاق در ۵۰ روز تعطیلی رخ می‌داد. اما این را به فال نیک می‌گیریم. واقعا تحلیل زیادی روی نفت انجام دادم. بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد. اما بالانس نیست و یک مقدار اذیت‌کننده است. در برخی پست‌ها ناهماهنگی خاصی داریم. در یک پست ۶-۷ بازیکن داریم و‌ در یک پست بازیکن نداریم.

وی در ادامه گفت: بالانس تیمی نفت به هم ریخته و باید فکری به حالش بکنیم. در این مدت کم نقل و انتقالات باید با مدیریت صحبت کنیم و ببینیم چه کارهایی می‌شود انجام داد. ان‌شالله ماموریتی که داریم را به خوشی پایان برسانیم. می‌دانم تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان همین تیم است و با حساسیت خاص کار را دنبال می‌کنند. قول می‌دهم تمام تلاش را داشته باشم که تیم را بهتر کنم. اما آن‌ها بهتر از من شرایط تیم‌ را می‌دانند.

عنایتی ادامه داد: دوستان ما در مدیریت قول داده‌اند شرایط مالی را بهبود ببخشند. واقعا قرارداد خود را رسمی نبسته‌ام و دلی اینجا هستم. امیدوارم بتوانم کمک کنم.

1722290

سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان درباره شرایط تیمش گفت: من به بازیکنان هم گفتم هر آنچه باید از دست می‌دادند را از دست داده‌اند و اتفاقات خوبی را رقم نزده‌اند. با توجه به پتانسیلی که از تیم و بازیکنان دیده‌ام، می‌توانیم کارهایی انجام دهیم. ان‌شاءلله چند بازیکن هم طی ۲-۳ روز آینده‌ بتوانیم جذب کنیم و با شرایط بهتر وارد شویم. وقتی لیست بازیکنان را دیدم، تعجب کردم. دوستان قبلی ما باید آینده را پیش‌بینی می‌کردند. در یک پست ۱۰ بازیکن داریم، در یک پست بازیکن نداریم و در پست دیگر شاید یک بازیکن. سعی می‌کنیم شرایط درست شود.

عنایتی هم‌چنین در خصوص درخواست‌های خود گفت: در شأن تیم لیگ برتری نیست که حداقل‌ها را نداشته باشد. من یک‌سری وسایل و امکانات از مدیریت خواسته‌ام که باید آن را فراهم کنند. قول داده‌اند که انجام بدهند. فوتبال با شتاب زیاد به سمت تکنولوژی پیش می‌رود و اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید همگام پیش برویم. نفت تا هفته هفتم نتایج خوبی گرفته و‌ سپس روی دور باخت می‌افتد. دگرگونی وحشتناک رخ می‌دهد و نتایج وحشتناک‌تر می‌گیرد و این موضوع تبدیل به عادت می‌شود که باید درست شود.

1790454

او درباره بازگشت عقیل کعبی به نفت گفت: من عقیل را از زمانی که بازی می‌کردیم می‌شناسم. الحمدالله ۳-۴ بازیکن نفت همبازی من بوده‌اند. از او خواستیم‌ به تیم بازگردد و با قدرت کمک کند. دغدغه تمام تیم مالی است و من قول پرداخت آن را از مدیریت گرفته‌ام. هم‌چنین باید بگویم هیچ بازیکنی از ما جدا نمی‌شود. همین الان هم ۱۵ بازیکن داریم و بازیکنی جدا نمی‌شود. سعی می‌کنیم یک جو صمیمانه در تیم به وجود آوریم. بازیکنان دغدغه مالی دارند، اما باید همه‌چیز از طرف بازیکنان و مدیریت به شکل مساوی جلو‌ برود.

سرمربی نفت در مورد جدال با هوادار گفت: من فکر نمی‌کنم روی نیمکت بنشینم و با توجه به شرایط موجود روی سکو خواهم بود. هوادار بسیار تیم خوبی است و از لیگ یک کنار هم بازی می‌کنند و به هماهنگی خوبی رسیده‌اند. سال گذشته هم ما رتبه‌ای بسیار خوب در اولین سال حضورمان در لیگ‌ برتر به دست آوردیم که به نظرم کسی نمی‌تواند تکرارش کند، بازی بسیار سختی داریم.

دیدگاه‌ها