کد خبر : 1866404 | 03 بهمن 1401 ساعت 19:58 | 54K بازدید | 29 دیدگاه

آرسنالی‌ها فکرش را نمی‌کردند: فقط زینچنکو باور داشت

اولکساندر زینچنکو بلافاصله بعد از پیوستن به آرسنال از قهرمانی این تیم صحبت کرد و با واکنشی جز خنده از طرف هم‌تیمی‌هایش مواجه نشد. ادعایی که حالا یک قدم تا محقق شدن فاصله دارد.

آرسنالی‌ها فکرش را نمی‌کردند: فقط زینچنکو باور داشت

به گزارش "ورزش سه"، زینچنکو تابستان گذشته در حالی به آرسنال پیوست که با پیراهن تیم سابقش، منچسترسیتی، چهار بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده بود. این ستاره اوکراینی از همان آغاز می‌دانست که آرسنال در این فصل شانس اول قهرمانی خواهد بود.

او در یک مصاحبه فاش کرد در اولین روزهای پیوستن به آرسنال در صحبت با هم‌تیمی‌هایش گفته بود آرسنال در این فصل قهرمان خواهد شد، ولی واکنش همه هم‌تیمی‌ها به صحبت‌های او چیزی جز خنده نبود. اما همان بازیکنانی که در شروع فصل به ستاره اوکراینی تیمشان می‌خندیدند، رویای قهرمانی را از هر زمان دیگری نزدیک‌تر می‌بینند.

1794521

زینچنکو در مصاحبه امروز خود گفت: "اوایل که به آرسنال آمده بودم، وقتی کیفیت تیم را دیدم، فهمیدم اوضاع از چه قرار است. البته من آرسنال را از قبل می‌شناختم؛ ولی وقتی در زمین واقعی کنار بچه‌ها بازی کردم فهمیدم ما هر آنچه برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ لازم است را داریم. وقتی به رختکن رفتیم، گفتم بچه‌ها رسیدن به سه تیم بالای جدول و این‌ها را فراموش کنید، فقط باید به فکر قهرمانی باشیم. بعضی از بچه‌ها شروع کردند به خندیدن. ولی حالا دیگر هیچکس نمی‌خندد. این روزها همه رویای قهرمانی در سر داریم."

آرسنال حالا در میانه فصل موفق شده پنجاه امتیاز در حسابش ذخیره کند. توپچی‌ها دیشب در یک بازی هیجان‌انگیز موفق شدند منچستریونایتد را 3-2 شکست دهند تا نامشان بیش از پیش به عنوان مدعی اصلی قهرمانی مطرح شود. زینچنکو می‌گوید سیتی مثل همیشه مدعی است و یونایتد هم به جمع مدعیان اضافه شده است ولی هیچ‌کدام از آنها شانس آرسنال را ندارند.

1794522

دیدگاه‌ها