کد خبر : 1866415 | 03 بهمن 1401 ساعت 19:39 | 7.3K بازدید | 4 دیدگاه

سیرجان و خاطرات خوش قهرمانی

فولاد در شهر خوش‌یمن برابر تیم قلعه‌نویی

فولاد در شرایطی باید در دیدار جام حذفی به مصاف گل گهر برود که از سیرجان خاطرات خوشی دارد.

فولاد در شهر خوش‌یمن برابر تیم قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، با قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مشخص شد که فولاد باید در سیرجان به مصاف گل گهر برود. البته شاگردان نکونام در زمان برگزاری این دور، درگیر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هستند و زمان برگزاری تقابل با شاگردان قلعه‌نویی نامشخص است.

با این وجود، فولادی‌ها از سفر به سیرجان خاطرات خوشی دارند و تاکنون در این شهر مغلوب نشده‌اند. در نخستین فصل حضور گل گهر در لیگ برتر، شاگردان نکونام به تساوی بدون گل دست یافتند و در سال دوم نیز بازی آنها یک–یک شد، هر چند که فولاد در ثانیه‌های پایانی فرصت کسب پیروزی را داشت، ولی پنالتی ساسان انصاری در دقیقه 93 به گل تبدیل نشد.

فصل گذشته، جدال دو تیم بسیار پرحاشیه بود. جایی که امین پورعلی با دست توپ را از روی خط برگرداند و با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد. فولاد آن بازی را با تک گل لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی برنده شد تا در سه سفرش به سیرجان، بازنده نبوده باشد.

البته فولاد یک خاطره شیرین دیگر نیز از این شهر دارد و آن هم برگزاری سوپرجام دو فصل پیش و در سیرجان است. شاگردان نکونام به عنوان قهرمان جام حذفی در تقابل با پرسپولیسی که قهرمان لیگ برتر شده بود، با تک گل موسی کولیبالی پیروز از زمین خارج شدند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

حالا قرار است پس از تعیین تکلیف شدن فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، آنها در سیرجان به مصاف گل گهر بروند و باید دید این شهر باز هم برای تیم نکو خوش‌یمن خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها