کد خبر : 1866451 | 04 بهمن 1401 ساعت 08:36 | 5.3K بازدید | 5 دیدگاه

جزئیات درگیری خانواده یک کشتی‌گیر با مربی مازندرانی

مربی و سرپرست تیم مازندران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور از شکایت انضباطی و کیفری‌اش علیه خانواده محمدجواد ابراهیمی خبر داد.

جزئیات درگیری خانواده یک کشتی‌گیر با مربی مازندرانی

به گزارش "ورزش سه"، عباس رنجبر در گفت‌وگو با تسنیم، درباره درگیری ایجاد شده بین او و خانواده محمدجواد ابراهیمی بعد از شکست این کشتی‌گیر مقابل ارشک محبی در مسابقات قهرمانی کشور، اظهار داشت: پیش از آغاز مسابقات، برادر بزرگ‌تر محمدجواد ابراهیمی به اصغر بذری مربی ارشد استان مازندران گفت، که فقط سعید نیستانی برادرش را کُچ کند که بذری هم این موضوع را قبول کرد تا حاشیه‌ای پیش نیاید. البته ابراهیمی هم تا این وقت هیچ حاشیه‌ای نداشت و سعید نیستانی او را کُچ کرد و دو کشتی‌اش را برد. در مبارزه سوم، ابراهیمی به ارشک محبی باخت و کشتی که تمام شد، من دیدم برادران جواد ابراهیمی و دو نفر از دوستانش، چهار نفری از پله‌های رختکن مجموعه هفت‌تیر پایین می‌آیند و به یکی از عوامل برگزاری مسابقات فحش می‌دهند.

وی درباره اینکه آیا داوری در شکست کشتی‌گیر مازندرانی در مصاف با حریف کرمانشاهی نقش داشت؟ گفت: من نمی‌دانم. برخی می‌گویند زانوی ابراهیمی به تشک خورد و بعضی هم می‌گویند نخورد، به هر حال باخت و آن‌ها به مربیان استان مازندران بد و بیراه می‌گفتند. آن‌ها حرف‌شان این بود که «وقتی صلاحیت و توان این را ندارید که حق برادر من را بگیرید، چرا مربی تیم شدید و شما به درد نمی‌خورید.» من هم همراه با علی دمیرکلایی مربی ساری کنار هم بودیم، که فحش زشتی شنیدم و برگشتم ببینم این فحش را به چه کسی داده‌اند که یک مشت به من خورد و برادر جواد ابراهیمی شروع به فحاشی کرد.

مربی تیم مازندران ادامه داد: من و محمدجواد ابراهیمی هر دو اهل شیرگاه سوادکوه و همشهری هستیم. از این اتفاق غافلگیر شدم و بعد، همه آن‌ها همراه با محمدجواد ابراهیمی به من حمله کردند. خدا سلامتی بدهد به محسن بابایی و بچه‌های کرمانشاه، لرستان و تهران که برای کمک به من آمدند.

رنجبر با اشاره به اینکه از خانواده ابراهیمی شکایت کرده، تاکید کرد: اولین کاری که انجام دادم، شکایت به فدراسیون بود و بعد هم شکایتم را به هیئت کشتی مازندران بردم. از آن‌ها شکایت کیفری هم خواهم کرد. از فدراسیون کشتی و شخص علیرضا دبیر هم می‌خواهم که به این موضوع ورود کند و مسئله در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار بگیرد.

این مربی سوادکوهی گفت: من چند دهه است که کشتی گرفته‌ام، 11 سال در لیگ برتر حضور داشتم و سال 2003 هم عضو تیم ملی جوانان بودم که چهارم جهان شدم. خیلی‌ها را در وزن خودم (66 کیلوگرم) شکست دادم؛ حسن طهماسبی که به هیچ کسی نمی‌باخت، مسعود مصطفی جوکار نایب قهرمان المپیک، نصرالله فدایی، محمد نادری و...اکثر قهرمانان دنیا را بردم، ولی ادعایی ندارم، برخوردی که با من انجام شد، اصلا درست نبود. خصوصا آن‌که این اتفاق در حضور کشتی‌گیران و اعضای تیم‌های کرمانشاه، لرستان و... رخ داد و قشنگ نبود که آن‌ها بیایند ما را به عنوان هم استانی و همشهری از هم جدا کنند. همه اتفاقات از طریق دوربین‌های سالن ثبت شده و فدراسیون می‌تواند آن‌ها را بررسی کند.

دیدگاه‌ها