کد خبر : 1866494 | 04 بهمن 1401 ساعت 12:00 | 19.2K بازدید | 4 دیدگاه

احتمال خروج کاپیتان اینتر در ژانویه!

اشکرینیار و اینتر به پایان خط رسیدند

ایجنت اشکرینیار تایید کرد که "هیچ امکانی" برای ماندن مدافع محبوب اینتر در این تیم وجود ندارد.

اشکرینیار و اینتر به پایان خط رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، میلان اشکرینیار سال گذشته به پاری سن ژرمن نپیوست، اما به نظر می‌رسد که این انتقال در سال 2023 با احتمال خروج از اینتر انجام شود.

به گفته روبرتو سیستیچی، ایجنت مدافع نراتزوری، اینتر هیچ امکانی برای تمدید قرارداد میلان اشکرینیار پس از انقضای آن در ماه ژوئن ندارد.

اشکرینیار سال گذشته به شدت با پیوستن به پاری سن ژرمن در ارتباط بود، اما هیچ انتقالی محقق نشد و مدافع میانی شروع به مذاکره مجدد برای قرارداد جدید با اینتر کرد.

با این حال، ایجنت او روز دوشنبه تایید کرد که پیشنهاد اینتر در نهایت در دسامبر رد شد و او از آن زمان به باشگاه اعلام کرده است که در حال مذاکره با تیم‌های دیگر هستند.

اشکرینیار که در شکست 1-0 شب دوشنبه مقابل امپولی از بازی اخراج شد، انتظار می‌رود در نهایت به پی اس جی بپیوندد، اگرچه سیستیچی از ذکر نام باشگاه‌هایی که با آن‌ها صحبت می‌کند خودداری کرد.

سیستیچی به TeleNord گفت: «حقیقت این است که تصمیم اینتر برای قرار دادن میلان اشکرینیار در بازار نقل و انتقالات در تابستان توسط اینتر گرفته شد، نه توسط بازیکن. این انتخاب باشگاه بود که منجر به مذاکره بین اینتر و پاری سن ژرمن شد، که واضح است که ما از آن مطلع شده بودیم. در نقطه‌ای خاص، مذاکرات شکست خورد و ما نیز از این مرحله مطلع شده بودیم، تصمیمی که به ما بستگی ندارد و بازیکن با آرامش، حرفه‌ای و احترام مطلق به قرارداد آن را پذیرفت.»

1736520

وی ادامه داد: «در پاییز سال گذشته به تمام درخواست‌های باشگاه پاسخ دادیم و پس از یک سری جلسات مقدماتی، درخواست مالی خود را ارائه کردیم و متعاقباً در ابتدای نوامبر 2022، باشگاه پیشنهادی را به ما ارائه کرد. حدود یک ماه بعد، قبل از کریسمس، تصمیم خود مبنی بر عدم پذیرش پیشنهاد آن‌ها را به اینتر اطلاع دادم، انتخابی که در ابتدای ژانویه، قبل از سوپرجام، زمانی که به مدیران جوزپه ماروتا و پیرو آوسیلیو نیز اطلاع دادم تکرار شد. فکر می‌کردیم آزاد هستیم که به پیشنهادات باشگاه‌های دیگر گوش دهیم. شاید این ارتباط اجباری نبود، اما برای بازیکن و من درست‌ترین راه برای ادامه کار بود، زیرا می‌دانستم جدیت و شفافیت بهترین راه برای ادامه کار است. تکرار می‌کنم، ما هرگز قرار ملاقاتی با اینتر را از دست نداده‌ایم.»

وی افزود: «ما در مورد PSG صحبت نکردیم، همانطور که موضع خود و اینتر را فاش نکردیم، با توجه به اینکه با اینتر توافق کرده بودیم که موضوع را با محرمانه بودن و به‌خاطر آرامش و عملکرد تیم و بازیکن انجام دهیم. همچنین تماس‌هایی با برخی از باشگاه‌های غیر ایتالیایی وجود دارد.»

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از باخت شوکه کننده، پاسخ داد و گفت که باشگاه در تلاش است تا وضعیت اشکرینیار را حل کند، بدون اینکه مشخص کند منظور او از فروش بازیکن یا ارائه پیشنهاد جدید برای قرارداد است.

در زمان مشابه، از کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی نیز در مورد اشکرینیار پس از پیروزی 7-0 پاریسی‌ها در کوپه دو فرانس مقابل پی دی کسل سوال شد. او پاسخ شفافی ارائه نکرد، اگرچه اذعان کرد که PSG سال گذشته متقاعد شده بود، که برای به خدمت گرفتن او به اندازه کافی تلاش کرده است.

گالتیه به beIN SPORTS گفت: «نمی توانم بگویم که او در این زمستان می‌آید یا این تابستان. او بازیکنی است که مدت‌هاست دنبالش هستیم. در واقع، ما فکر می‌کردیم که تابستان گذشته او را به خدمت خواهیم گرفت اما چنین نشد.»

دیدگاه‌ها