کد خبر : 1866573 | 04 بهمن 1401 ساعت 18:39 | 5.3K بازدید | 4 دیدگاه

حیدری در قائمشهر، زاهدی‌فرد در سیرجان؛

دو داور باتجربه برای گذر از جنجال‌های رفسنجان

کمیته داوران فدراسیون فوتبال دو داور باتجربه خود را برای دو دیدار مهم هفته هفدهم برگزیده است.

دو داور باتجربه برای گذر از جنجال‌های رفسنجان

به گزارش "ورزش‌سه"، هفته ابتدایی نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ بیست و دوم در شرایطی برگزار شد که کمیل غلامی به همراه کمک‌هایش که رحیم حاجیلو و رضا حیدری بودند، قضاوت پرانتقادی در مصاف دو تیم مس و نساجی در رفسنجان داشتند و البته در برخی از مسابقات دیگر هم اشتباهاتی از سوی داوران رخ داد تا کمیته داوران برای هفته هفدهم بهترین نفرات خود را در نظر بگیرد.
با این حال و به دلیل درگیری لفظی مربیان دو تیم مس رفسنجان و نساجی مازندران، برای قضاوت دیدار هفته هفدهم شاگردان ربیعی و مطهری، رئیس دپارتمان داوری سعی کرده از باتجربه‌ترین داورانش استفاده کند تا تحت تاثیر اتفاقات بازی قبلی دو تیم قرار نگیرند.
بر این اساس بیژن حیدری که یکی از بهترین داوران حال حاضر ایران است از همدان به قائمشهر سفر خواهد کرد تا مصاف قرمزپوشان مازندرانی برابر سپاهان را سوت بزند و در سوی دیگر سوت دربی کرمان میان گل‌گهر و مس رفسنجان در ورزشگاه قاسم سلیمانی به محمدحسین زاهدی‌فرد سپرده شده است.

1794766
بیژن حیدری در هفته شانزدهم مسئول قضاوت دیدار تراکتور و گل‌گهر در تبریز بود که با تساوی 2 بر 2 تمام شد.

گفتنی است علیرضا مرادی و محسن بابایی دو کمک بیژن حیدری خواهند بود و محمدجواد مداح و حسین مرادی نیز زاهدی‌فرد را برای قضاوت مصاف شاگردان قلعه‌نویی و ربیعی کمک خواهند کرد.

دیدگاه‌ها