کد خبر : 1866588 | 04 بهمن 1401 ساعت 20:35 | 7.4K بازدید | 6 دیدگاه

وضعیت هالر را روزانه بررسی می‌کنیم

سرمربی دورتموند: بردیم اما همچنان ضعف داریم

ادین ترزیچ، سرمربی بروسیا دورتموند معتقد است تیمش با وجود پیروزی 4-3 مقابل آگزبورگ از ضعف‌هایی رنج می‌برد.

سرمربی دورتموند: بردیم اما همچنان ضعف داریم

به گزارش ورزش سه، دورتموند فردا در چارچوب هفته هفدهم بوندسلیگا، برابر ماینتس قرار خواهد گرفت. ادین ترزیچ امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه حاضر شد و تاکید کرد که با وجود پیروزی برابر آگزبورگ، همچنان مشکلاتی وجود دارد که باید رفع شود.

در این کنفرانس، زمانی که از سرمربی دورتموند در مورد نتایج ضعیف این تیم در مسابقات خارج از خانه سؤال کردند، او پاسخ داد: ما سعی خواهیم کرد که دوباره در سطحی متفاوت نسبت به مسابقات خانگی خود ظاهر نشویم. ما باید از این جنبه پیشرفت کنیم.

ترزیچ درباره بازیکنان غایب تیمش برای مسابقه فردا توضیح داد که توماس مونیر و متئو موری به دلیل مصدومیت و همچنین جود بلینگهام، به دلیل محرومیت، در این دیدار حضور نخواهند داشت.

1794794

وی در خصوص سباستین هالر، مهاجم ساحل عاجی دورتموند که به تازگی پس از بهبودی سرطان به میادین بازگشته است، گفت: تصمیم گرفتیم وضعیت او را به صورت روزانه ارزیابی کنیم. خواهیم دید که برای مسابقه فردا آماده است یا خیر.

ترزیچ در پایان با ابراز خوشحالی از تمدید قرارداد یوسف موکوکو گفت: امیدواریم او به پیشرفت خود ادامه دهد و برای ما مثمر ثمر باشد. ما از او حمایت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها